DiablovoDoupě lite - text\ odkazy

Stránka o hře Diablo 2 LOD - archiv

 Hlavni strana        Archiv 


 


Nacházíte se v archivu příspěvků. Každý měsíc je archivován na zvláštní stránce.
V bočním menu dole je seznam všech archivovaných novinek po měsících
V archivu není možno filtrovat příspěvky podle kategorií.
Tlačítka Hlavní strana vrátí zpět do současnosti :-)
Boční menu funguje shodně s hlavní stranou


[ Pokec]     Kdo jsem?        23. 7. 2004

Díky Tokugawovi to teď konečně vím.

sue

Zkuste si to taky na cyborgname.com

A teď už jdu vážně balit na cestu, hlavně nějaký olej, aby mi entita nezrezivěla :-)

[link]  Názory  


[ Diablo]     Troška nostalgie        22. 7. 2004

Od mrxlv jsem dostala mail s obrázky z ďábelského starověku. Pamatujete, jak vypadalo diablo v prvních verzích? Podívejte se na pár screenshotů z oněch dávných dob objevů a nadějí v malé galerii .
Ty obrázky byly hodně velké, nekteré jsem dost brutálně komprimovala, doufám, že bez ztráty na kvalitě. Jestliže byste je chtěli vidět tak, jak jsem je dostala, dám soubor k downloadu. Bohužel to není kompletní, z toho, co jsem ostala vyplývá, že by měla být ještě jedna část, kterou nemám.
Ten download ale bude až tak za 10 dní, až se vrátím z dovolené.

Přeji vám zatím počasí, jaké máte rádi, rychlé připojení k síti a spoustu volného času :-)


[link]  Názory  


[ Diablo]     Diablo pvp site přesunuto        19. 7. 2004

na adresu diablo2-pvp.suewebik.net. Taky se změnil design a používá se redakční systém siteman. To umožní jednodušší přidávání příspěvků. Zatím tam ještě přethuju data z webparku - chybi mi udaje o arnea, jinak už je to skoro všechno. Na webparku zůstane jen úvodní stránka, která bude odkazovat na novou adresu.

Protže se webík nachází v závěrečné fázi, prosím o testovací návštěvy a připomínky. Hlavně by mě zajímalo, jestli se vám líbí víc nový design nebo ten "ďábelsky bahenní" na webparku,. Díky :-)

Ten redakční systémek je dost jednoduchý ale umí toho relativně hodne a nepotřebuje databázi - jen php. Zkoušela jsem 4 takové podobné a něco o tom sepíšu. Takže pokud byste chtěli založit vlastní stránky a přemýšlíte, jak co nejjednodušeji začít, možná vás to bude inspirovat.

[link]  Názory  


[ Diablo]     Immortalizování postav        15. 7. 2004

pravděpodobně pomocí černé magie proběhlo na battle netu, jak se o tom píše na Arreat Summit. Vypadá to jako nástěnka na počest úderníků 1. pětiletky. No, vlastně tak daleko pravdy to není :-)
Mně spíš připadá, že s resetem ladderu resetli i programy na ty chyby, co byly těsně po patchi - nezabitelní čokli, lagy, padání hry :-(

[link]  Názory  


[ Pokec]     Frustrující následky dovolené       

Tato hlubokomyslná úvaha je inspirována Dhalovým komentářem, v kterém upozorňuje na to, že ne všechna očekávání, která máte, než jedete někam do dálav, jsou vyplněna. V jeho případě je to nedostatek dalmatinů v Dalmácii.
Nedávno, v období volných dní, jsem byla na 5 dní ve Slovenském krasu. Ne, neměla jsem žádné představy o tom, co chci vidět a kam chci jít, to mi bylo celkem jedno, protože mé cíle byly jiné:

1. žít zdravě a nepít (dokonce jsem si sebou nevzala ani valašský všelék)
2. zjistit, jestli jsem opravdu takový diablo a internetový závislák, jak se mi snaží vsugerovat někteří členové mé rodiny (skoro všichni)
3. zhubnout pohybem, ehm, to bylo spíše takové to zbožné přání než cíl :-)

Byla jsem tam s turistama a bylo to moc hezké. První den pod mrakem, šli jsme lesem z jakéhosi sedla do Zádielské doliny. Bylo pošmourno a nahoře byla mlha. Les byl tichý, vlhký a strašidelný, z mlhy vystupovaly sukovité mohutné buky a já si tu deprimující atmosféru vyloženě vychutnávala. Další dny si nás vyhmátlo sluníčko a pokud jsme nebyli v jeskyni, opékali jsme se cestou po Silické či Plešivecké planině. Jsou to jakoby náhorní ostrovy nad ostatní krajinou, připomíná to horské louky a moc se mi tam líbilo, jen jsem měla spálený čenich :-). Jeskyně moc nemiluju ale Domica je jedna z nejhezčích, navíc se tam jezdilo i na lodičkách a byly tam velké prostory, takže jsem ani neměla své obvyklé klaustrofobické pocity.
A jak tedy dopadly mé předsevzetí?

1. hned první ráno na ubytovně, to jsem ještě skoro chrupala, přišla sousedka od vedle, s flaškou slivky, že "dáme po ránu, je to zdravé". Tak jsme si daly. Večer jsme si daly na "vypálení tých bacilů", a navíc během dne bylo nutno dodržovat pitný režim - přece nebudu pít nějaké sladké břečky, když všude měli pravý český iontový nápoj s vitamínem B - Plzeň, Gambrinus, Staropramen, Budvar … no a taky Smedný mních a Topvar, přece musíme vyzkoušet i místní folklor :-) . Nakonec jsem usoudila, že musím oplatit ty ranní a večerní kalíšky a koupila jsem borovičku - a přece to nepovezu domů, že, co by si děti pomyslely.
2. Internet a diablo mi díky kombinaci výše uvedeného a únavy ze sluníčka nechyběly vůbec. Usoudila jsem tedy, že nejde o závislost. Jen je mi divné, že u toho teď sedím každý den do půlnoci, ale to bude tím ladderem.
3. Zhubnout .. jak si to představujete, když je potřeba ochutnat tu halušky, tu místní klobásu, tu se najíst, aby se večer ze slivky hlava nemotala… no vážně, to mi vysvětlete. A navíc mám dojem, že se mi v tom vlhkém vedru tam srazily džíny - to se mi stává poměrně často :-)

Za 10 dní asi zas někam pojedeme … třeba .. třeba se to podaří :-)

[link]  Názory  


[ Diablo]     Adeyke o synergiích        12. 7. 2004

V několika diskusích (zde, zde a zde) odpovídal Adeyke na otázky k synergiím. Je to moc pěkné shrnutí, které, až se k tomu ukecám, přidám do článku o synergiích. Zatím si počtěte:

Jak se počítají synergie.
U skillů (dovedností), které přidávají škodu ke zbrani (off weapon damage), prostě přičtete ještě % ze synergií k tomu vylepšní škody (ED). Např, když používáte Zeal, každý bod v zeal přidá 6% ke škodě zbraně (off- weapon ED) a každý bod v sacrifice přidá 12%. Je to prosté lineární sčítání.

Pro skilly, které nejsou založeny na zbrani, sečtěte bonusy synergií a vynásobte škodu hlavního skillu tou hodnotou + 1 (procenta/100+1). Např, Blessed hammer má 14% synergie, takže když máte v synergii 10 bodů, vynásobíte škodu BH krát 2.4 (140%/100+1)

Aura prayer dává synergie meditation a cleansingu tak, že celý uzdravovací efekt prayer je přičten k synergizovanému skillu bez jakéhokoli požadavku na manu. Takže když máte 20 bodů v prayer a +5skillů (z věcí), máte aktivní auru prayer na úrovni 25 bez nároků na manu, kdykoli použijete meditation nebo cleansing.

Co ovlivňují synergie:
Všechno - normální skilly, charges (náplně skillů na věcech), CTC efekty (kouzla volaná při útoku/zásahu/zasažení), oskilly (skily jiných postav dané věcmi), exploding arrows (výbušné šípy), aury z věcí) mají užitek ze synergií. Avšak jediné, co dává synergie, jsou základní body investované do skillů (dovednosti) a, kvůli bugu, také charges (náplně). To znamená, že pokud by se odstranil charge bug, bylo by vše konzistentní.

Charge bug: např: když nemáte žádné body v resist cold, potom věc s resist cold charges by dávala synergie vašemu holy freeze. Jestliže nemáte body ve warmth, potom charges s warmth by dávaly synergie enchantu. Tyto charge neexistují a nedávaly by smysl, je to jen příklad. (reálně je např využíván bug na botách marrow walks pro nekra a carrion wind pro druida)
Nejsem si jist, co by se stalo, kdybyste měli 2 věci s charges např. na 5. levlu a 8. levlu. Dostali byste buď level 8 nebo 5 ale nikdy ne 13. Vím, že když máte 2 věci se stejným levlem náplně, dostanete ten bonus jen jednou.

+skillové věci a oskills - cizí skilly z věcí.
Věci s +all skills skutečně zvyšují "cizí" skilly dané runovými slovy. Např Mara amulet a zbraň s passion dávají nositeli berserk a zeal na levlu 3. Oskills lze zvyšovat pomocí +all skills, +příslušným specifickým skillem a +fire skills (tam, kde to má smysl)

Level spouštěného skillu , charges ..
Neexistuje žádný způsob, jak zvýšit level skillu na věcech s CTC (šance na spuštění skillu), charges (náplních skillu na věcech), aurách z věcí nebo exploding arrows na luku.

A příklad, jak využít působení synergií na věc:
Otázka: Jestliže použiju Bonehew ogre axe, dává 50% šanci na vyvolání bonespear na levlu 16 při zásahu. Byl by to asi nejdivnější nekro, jakého jsem kdy udělal - takový, který se rozhání kolem sekerou, ale když mám maxované všechny synergie, mohlo by to přidávat ke škodě?
- Bez ohledu na to, jak je skill "aktivován", pokud máte investované body v synergizujících skillech, bude skill synergizován. Takže ano, Bonehew u nekra bude mít užitek ze synergií pro bone spear.

[link]  Názory  


[ Pokec]     Info pro vás        10. 7. 2004

Vážení přátelé, abychom zvýšili návštěvnost tohoto zapomenutého kouta světového webu, rozhodli jsme se jít s dobou a budeme do našeho vysílání zařazovat nepravidelně reklamní spoty, samozřejmě vysoké informační hodnoty, jak jinak :-)

tlustymeda 5kb

[link]  Názory  


[ Pokec]     Tak jsem si zas hrála       

Samozřejmě na ladderu a když mě začal bolet ukazováček, a moje vražedné agresivní choutky ještě nebyly ukojeny, vrhla jsem se na redesign webíku. Jde jen o kosmetické změny barviček - je léto a té žluté bylo v tom vedru trochu moc. Taky jsem se kdesi dočetla, že tapety na pozadí nejsou in, protože jsou zastaralé, tak jsem tam jednu mrskla, jednak jako protest proti módě a druhak se mi líbí. Nicméně jsem ochotna po masových protestech vážených návštěvníků od ní upustit.

[link]  Názory  


[ Diablo]     Zprávičky z dii.net        6. 7. 2004

Update 9.7. - zprávy z Arreat Summit

Nová sezona na B.net ladderu začala, Blizzardi uvolní 23 nových ladder-only runových slov (ještě na AS nejsou, možná ani nebudou a budou se muset zas hledat? Netuším).

Také nabízejí odměnu pro toho, kdo první dosáhne lvl 99 na ladderu na každém realmu - dostane od Blizzardů za odměnu War of warcraft, nějakou sošku, tričko a kolekci Blizz CD - to je nová "world event" pro sezonu č.2.
Více zde.

Rovněž byl vydán nový plakát When worlds collide - zřejmě nové motto pro tuto sezonu, do diabla proniká War of warcraft - docela dobrá reklama :-).
-----------------------------------------



Na dii.net se objevilo nekolik odkazů do diskuse na battle.net, kde se říká, že hráči budou informování o nové sezoně v dostatečném předstihu a že blizzardi pracují na novém patchi, který by měl opravovat chyby.

Objevily se tam také nějaké nové návody ve strategy compendium - 2 PvP assky, ke kterým bych raději nechala se vyjádřit PvP odborníky a single bowzonka s magic arrow.
Ta bowzonka má být něco jako "zajímavý build" - tj nepoužívá nejlepší skilly amazonky ale maxuje magic arrow, vylkyrii a něco do decoy. Myslím, že cosi podobného kdysi zkoušel Trmi, ale připadá mi to dost nuda, obrat amazonky o všechny "plošné" skilly jako multishot, strafe nebo freezing arr. Takže jestli se do toho někdo pustíte, napište, jestli vás to bavilo a kam jste se dostali.

[link]  Názory