Home   Diablo3   D2rozcestník   Median 2008   Odkazy   Archiv blogu 

Chaos Sanctuary

Diablo 3 - Bashiok o prodlevách u dovedností

Úterý, 12. červenec 2011   Diablo3

Stručný výtah/překlad z fora

U dovedností (skill) platí, že na vyšší úrovni jsou buď progresivně delší prodlevy, náklady na zdroje, anebo oboje, a to indikuje sílu a účinek té dovednosti

D2 mělo jednu mechaniku pro zdroje (mana) a i ty nejlepší koncové dovednosti v D2 jsou jen nízké až střední úrovně v D3. Ty velké „na-vrcholu-stromu“ dovednosti jsou komplexnější a obvykle by nedávaly smysl jako spamovatelné (rychle se opakující) nebo by musely být staženy ze hry, pokud by se ukázalo, že spamovatelné jsou. A máme rozdílné zdroje, takže nemůžeme jen tak hodit do hry jedno řešení, jako to mohlo udělat D2 s lahvičkami many.

Např. Call of the Ancients doslova přivolá 4 barbarské předky, aby bojovali po vašem boku. Jak by tohle fungovalo, kdyby to bylo spamovatelné? Měli bychom to udělat tak, že by to stálo 100% vašich zdrojů, abychom zabránili tomu, že to budete rychle opakovat, a nechat vás na suchu, abyste si pomocí cleave nasekali dost fury, abyste vůbec mohli vyvolat něco dalšího? To nezní jako něco, co bych chtěl.

Podstatné je, že prodlevy umožní, aby dovednosti byly komplexní a mocné, ale rozumným způsobem je omezí, a zachová se vyváženost, i když vlastnosti postavy (stats) se zvýší. A chceme zajistit, aby se používaly jen tam, kde je to vhodné.

Ještě k otázce na snížení 8 sekundové prodlevy u teleportu pomocí vysokých run ( snížení o x sekund) podotkl, že by runa také mohla fungovat tak, že zabrání „zapnutí“ prodlevy na nějaký čas

4 Komentářů

Zobrazit komentáře jako (Lineární | Vláknové)

#1 vagabund v 13/07/2011 08.05 (Odpověď)
Sue, omlouvám se za OT, ale spokojeně relaxuju 5 let u D2 a vystačím si dalších pět let. Všude jsou diskuze o D2 mrtvé, nebo řeší to co vím a já už jsem vzdal hledat tabulky kde se dočtu, do jaké výše je efektivní defenze. Vše je nastaveno po "skocích" a jako je velký rozdíl např. zda je fcr 124, nebo 125 (hamu nehraju), stejně tak je obrovský rozdíl zda mám CB 90, nebo 100 a marně se snažím zjistit, kde je efektivní hranice defenze. Mám defe s bug-exile 35k-40k a připadá mně, že 20-25k se chová stejně. Pokud ti vadí moje OT, v pohodě to smázni. Dík za případnou odpověď.
#1.1 Slw v 16/07/2011 09.19 (Odpověď)
tohle fórum o dia2 rozhodně mrtvé není. http://forum.diablo3.cz/ a Tvůj dotaz by se tam mohl solidně rozpitvat
#2 blázen v 13/07/2011 10.06 (Odpověď)
Chance to be Hit = 100 (AR / (AR + DR)) 2 * (alvl / (alvl + dlvl))
AR = Attack Rating(of monster); alvl = Level of Attacker; dlvl = Level of Defender; DR = Defense Rating

zdroj - google
#3 SuE v 13/07/2011 10.57 (Odpověď)
pokud vím, tak def se po skocích nemění
existují ale potvory, které ji ignorují

Přidat komentář


Text uzavřený mezi hvězdičky se zobrazí tučně (*word*), podtržení se dělá takto: _word_.
E-Mail addresses will not be displayed and will only be used for E-Mail notifications
 
 

Dál už to nevede, ale můžete se vrátit nahoru nebo proslídit archiv blogu nebo nakouknout do ďábelského fora nebo na odkazy. Kontakt: sue@centrum.cz TOPlist