Home   Diablo3   D2rozcestník   Median 2008   Odkazy   Archiv blogu 

Chaos Sanctuary

Diablo 3 - inferno

Čtvrtek, 18. srpen 2011   Diablo3
Protože ďábelské výzkumy padly včera za oběť malování kuchyně (tedy já byla jen ten znavený utírač poté, co můj malířsky nadaný syn, bohémsky se ohánějící štětkou, rozprostřel barvu po celé kuchyni a tvrdil, že na stěnách je jí opravdu víc než na zemi), na informace o Infernu, další obtížnosti D3, které zazněly na Gamescon, vás odkážu na diablo3.cz.

Obrázkovou galerii k prezentaci Inferna můžete vidět na judgehype.

Zde jen komentáře bashioka (1,2, 3,4) proč to je, jak to je, a jak by to mělo fungovat na hráče:

  • Chtějí, abyste se při hledání těch nejlepších věcí ve hře více bavili. Inferno bude mít všude zhruba stejnou obtížnost, možná se bude trošku zvyšovat ke konci, kde budou nepřátelé trochu komplexnější a budou mít lepší schopnosti, ale cílem je udělat tu obtížnost v Infernu spíše rovnoměrnou v celé hře.
  • Také padání věcí by mělo být udělané tak, že ať jdete kamkoli, máte stejnou šanci na dobré dropy. Zároveň se snaží eliminovat cestu nejmenšího odporu rozprostřením dropu mezi potvory v aktu, takže by mělo být skoro výhodnější se potulovat než najíždět na nejbližšího bosse pořád dokola.
  • Získávání úrovní by mělo být plynulé, zhruba na konci Normal byste měli mít level 30, na konci NM level 50 a na konci Hell 60. Je možné, že hell skončíte trochu dřív - o pár úrovní, a budete muset grindit, abyste dosáhli 60 před vstupem na Inferno, ale to záleží na herním stylu.
  • Potvory v Infernu budou agresivnější a bude u nich větší pravděpodobnost, že budou mít obtížnější schopnosti.
  • Náhodné questy ve hře budou, prostě někdy nastanou. Nejsou určeny pro získání úrovní ale jako povzbuzení pro hráče, aby se snažili prozkoumávat lokace.
  • Inferno bude ve hře už při jejím vydání.
  • Inferno bude i pro hardcore, beze změn. Hráči, kteří ho projdou budou asi nějak viditelně označeni
  • Inferno není "endgame", budou další rozšíření ale ještě o nich nic neřeknou.
  • Je nepravděpodobné, že by beta byla v srpnu ale nebude to o moc později

PS: Večer budem dělat druhou vrstvu, takže potvory pekelné opět nebudou pod dohledem. Buďte opatrní!

4 Komentářů

Zobrazit komentáře jako (Lineární | Vláknové)

#1 Anonym v 18/08/2011 16.14 (Odpověď)
Mně vadí ty náhodný questy, já si je chci projít všechny. >:(
#2 Morgion v 20/08/2011 07.11 (Odpověď)
Já zas myslím, že je lepší když se budou generovat náhodně, protože tu hru budeš procházet víckrát a nebude to pořád stejný.
#3 Vertol v 22/08/2011 09.01 (Odpověď)
Jsem rád, že bude konečně nějaké challenge pro postavy na full lvlu, stejně jako třeba v medianu v D2. Přijde mi to zábavnější oproti D2, kde člověk dokončil na hell poslední akt na 75 lvlu a pak jen farmil, aby mohl farmit
#4 vagabund v 22/08/2011 21.17 (Odpověď)
No já si myslím, že D2 začíná tak na lvl96, ale to by bylo OT na celou stránku. Nevím podle čeho D2 udělali, ale je to spočítané doslova na socket a jestli se jim podaří udělat takhle D3, tak máme na deset let zase vystaráno. Příběh nebo grafika, to se nějak vždy udělá a v podstatě mě to nezajímá. Budou to mít Blizzardi hodně těžké ....

Přidat komentář


Text uzavřený mezi hvězdičky se zobrazí tučně (*word*), podtržení se dělá takto: _word_.
E-Mail addresses will not be displayed and will only be used for E-Mail notifications
 
 

Dál už to nevede, ale můžete se vrátit nahoru nebo proslídit archiv blogu nebo nakouknout do ďábelského fora nebo na odkazy. Kontakt: sue@centrum.cz TOPlist