DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

Assassin: guide od Gryftyr (překlad)

pro verzi 1.09


Přeneseno z minulého fora, překlad: SuE
Originál není k dispozici, jedná se o jeden z prvních návodů na assku, nicméně je stále dobrý pro základní přehled

Assassin (zabiják) je přitažlivá postava kvůli dvěma věcem - proměnlivosti a stylu. Doporučuju každému, aby zkusil všechny skily a našel svou vlastní nejlepší kombinaci Pamatujte, každý může zabít potvory, ale dobrý zabiják to dělá stylově.
část 1: Skily
část 2: Taktika skilů
část 3: Stat points
část 4: Vybavení
Skily (dovednosti)

Martial Arts

Tiger Strike:
Násobí damage (damage=škoda, poškození) ve velkých násobcích na 1 nabití (charge), začíná na (100,200,300%). Užitečný pro zvýšení damage pro ty co mají rádi bitky( melee lovers). Doporučuju více bodíků, a pro specialisty na boj zblízka maximum. Velikost damage na vyšších úrovních je dobrá a skvělá taky pro zabíjení minionů.

Fists of Fire:
Přidává oheň. První nabití přidá ohňovou škou, druhé vzdálenost, třetí trvání ohně. KUMULATIVNÍ. Dobře použitelné v prvních stupních, kde oheň je účinný v normal a počátku nightmare. Návratnost damage na vyšších bodech je špatná. Není to skil, který by se měl maximalizovat, ale vypadá stylově.

Cobra Strike:
Přidá Mana a Life leech (doplní manu a život) při útoku (spoustu). Velmi užitečné dát sem 1 bodík. Stačí 1 bod protože s pár položkama co přidávají +skil to více než stačí vyplnit váš zásobník při rychlosti s jakou bude zabiják bojovat. Vyšší body se zdají být plýtváním, protože se pak zásobník přeplňuje.

Claws of Thunder:
První nabití je blesk, druhé nova, třetí je charged bolt. Návratnost Damage je dobrá na začátku a je dobré ji zvyšovat v normal a případně i nightmare. Nicméně v Hell není moc užitečný kvůli odstupňování potvor v Hell. Podobně jako Fist of Fire je stylový, ale ne moc účinný

Blades of Ice:
Přidává chlad, potom radius, potom mrazící efekt do útoku. KUMULATIVNÍ. Chlad je dobrá věc, protože nepřátele zpomalí. Opět tato damage je asi tak užitečné jako fists of fire a claws of thunder. Ačkoliv popis říká že mrazí, nepřátelé pouze zmodrají, jako by byli zasažení jakoukoli chladnou zbraní. (jako Eye of Etlich)

Phoenix Strike:
Přidává meteor onebo řetězec blesků nebo kouli ledu k útoku. Je to skil úrovně 30 - finální nabití. Damage phoenixu je stejně užitečná jako předešlých elementálních nabití. Nicméně přídavné účinky jsou silně podhodnoceny (highly underrated???). Meteor zanechává ohnivou damage, řetězové blesky sesílají na potvory 1 sekundový hit recovery (musí se vzpamatovat po zásahu) a ledové koule vždycky mrazí cíl (kromě imunních potvor na chlad) To poslední je nejlepší, protože mrazicí účinek vám často dá šanci znovu nabít a seslat další strike.

Dragon Talon:
Ukončovací kop, který přidává damage. Následující kopy ve stromu, ale přidávají mnohem více damage a vyšší účinky.

Dragon Claw:
útok s double claw který dělá škodu obou vašich clawů v jednom útoku- Dobrý ukončovák s pravděpodobně nejvyšší damage sčítající oba clawy. Navíc přidává své vlastní zvýšení damage. Problém je, že je limitován rychlostí sesílání, a proto je obvykle pomalejší než normální útoky. Přesto jsou ale bonusy dost dobré na to aby to byl pravidelný ukončovací útok.

Dragon Tail:
Kop, který přidává ohnivou damage a úder v radiusu (délkový rozsah). Velmi užitečný pro kontrolu v davu. Dragon tail vám často zachrání život když jste zahlceni davem a nemůžete pryč. Kopem uvolníte dav s malým knockbackem (odkopnete je pryč), což vám dovolí zdrhnout. Potvory nejsou omráčené, ale uvolněné místo vám umožní utéct. Další body přidávají víc damage ale na vyšších úrovních to není moc účinné pro zabíjení.

Dragon Flight:
Teleportovací kop, který přidává škodu. Je to asi nejlepší kop, co tu je. Teleportuje vás k cíli a provede dragon tail s mnohem větší damage. Jediný problém je, že mezi vyvoláním Dragon flights kopů jsou 2 sekundy prodlevy, takže to nemůžete hrnout jako u Dragon tail. Výhodou je teleport, který buď zkrátí vzdálenost nebo pro útěk od nepřátel.

Shadow Disciplines

Claw Mastery:
Přidává damage a AR (účinnost útoku), když užíváte claw. Podobně jako Barbarovy mistrovství přidává damage a šanci trefit potvoru. Na rozdíl od barbara je odstupňován mnohem pomaleji a nemá šanci kritického úderu. Obecně, žádný skil nepřidává spousty damage, ale pouze kombinace skilů ji hodně zvyšuje. Mistrovství v claw je příklad skilu, který, když je použit ve spojení s jinými vylepšeními damage, může přidat mnoho účinku do úderů. Návratnost bodů na vyšší úrovni se zdá být dobrá.

Psychic Hammer:
Malý výbuch energie, který má šanci odhodit nepřítele zpět. Podobně jako kouzlo telekineze u kouzelnice dělá toto kouzlo malou škodu ale občas může na sekundu potvoru omráčit. Omráčení nefunguje na hráče. Stojí málo many ale i damage je nízká. Účinkuje jen na jednoho protivníka a je zastíněn, ale ne nahrazen mindblastem.

Burst of Speed:
Přidává rychlost k běhu a útoku. Pro zabijáka velice užitečné, protože taktiky udeř a uteč jsou populární. Rychleji se nabíjíte, zdrháte rychleji, když přituhuje a předháníte své přátele. Každý bod má dobrou návratnost ale okolo 10-11 už návratnost klesá tak, že nestojí za to dál investovat. Pozor, Burst, Fade a Venom jsou vzájemně se vylučující skily, podobně jako aury. Vyvolání jednoho zruší jiný.

Weapon block:
Dává šanci blokovat v souboji s dvěma zbraněma. Tento skil je pro ty, co používají 2 zbraně a jinak je neúčinný. Maximální blokování je 57% v úrovni okolo 20 a má mizející návratnost. Je velmi obtížná získat vysoké procento blokování. Na druhou stranu, blokování je ovlivněno i dextrity (zručností) a o potřebě vysoké dexterity nelze pochybovat. Blok vás šoupne do asi půl sekundové animace na zotavení a nejsou na něj modifikátory jako např rychlejší blokování u štítů.

Cloak of Shadows:
Ztmaví obrazovku a omezi vidění mezi potvorama. Obloha ztmavne a nic co vás nevidí přímo teď, vás neuvidí vůbec (and anything not noticing you right now, won't notice you at all???). Užitečné v situacích udeř a uteč nebo proti protivníkům střílejícím střely. Trvání není moc dlouhé, ale znovuvyvolání je jednoduché. Problém je, že i váš světelný dohled se sníží. Je tak tma jako v aktu 2 před ukončením 3. questu. Měl by stačit jeden bodík. Více bodů nezvyšuje trvání, ale snižuje obranu potvor což ve hře není moc velký faktor.

Fade:
Zvyšuje vaše odolnosti. Zruší burst a venom. Odolnosti jsou zvýšeny, trvání prokletí se zkracuje. Toto je zaklínadlo proti oblivion-knightům. Nemáte ani venom ani burst speed bonusy, ale tento skil je užitečný k zastavení multishot knightů, kteří vás mohou zabit jedním zásahem.

Shadow Warrior:
Váš duplikát, který kopíruje vaše pohyby. Skil, který použijete, použije ona taky s malým zpožděním. Inteligence stínu není velká, funguje jako chodící dvojník a občas i uškodí. Lepši vlastnosti na body má ale shadow master

Shadow Master:
vylepšený shadow warrior s vlastní inteligencí. Více životů, stálé odolnosti, vlastní náhodně generované clawy , a vlastní úsudek. Chytřejší než shadow warrior. Klade pasti, dělá určité útoky, sesílá jed ale hlavně - zůstává naživu a přitahuje palbu. Bonus životy a odolnost ji dělají trvanlivější.

Venom:
Jedová damage okolo 4 sekund na jakoukoli zbraň co užíváte. Docela dobrý bonus a dokonce i na úrovni 1 dostanete asi 50 jedu. Při maximu 20 bodů dostanete asi 400 jedu na úder, což je pěkná přídavná škoda. Samozřejmě nemůžete užívat fade nebo burst, když užíváte venom

Traps

Fire blast:
malá ohnivá bomba , nízké náklady, nízká damage. Ekvivalent kouzelnické firebolt. Stojí to málo a nemá moc velký stupeň, ale je levná a zábavná.

Shock Web:
malý náboj blesku na zemi, trvá pár sekund. Opět malá škoda, ale pěkně se na to kouká. Není moc dobře odstupňovaný a stojí moc many na nižších úrovních.

Blade Sentinel:
velká točící se hvězda nindžů, která pluje vpřed a vzad asi 4 sekundy a ničí protivníky. Pěkná animace na pohled, ale nízká damage a trvání, takže není účinná. Také má nízkou frekvenci vyvolání

Blade Fury:
Háže malé nindža hvězdy. Minimálně tři na hod a když se drží stisknutá, háže kontinuálně. Relativně rychlá frekvence hodů. Slibná damage na vyšších úrovních, ale velká spotřeba many. Házení nepřetržitého proudu hvězd likviduje životy nepřátel jako rychlý jed, ale také tak rychle likviduje vaši manu. Protože tohle kouzlo nekrade (leech) manu zpátky, vysychá mana velmi rychle.

Charged Bolt Sentry:
elektrické střely. Malá damage a velká spotřeba many. Vystřelí 5 krát, pokaždé na jednu stranu, jako kouzelnice. Docela zábava, když je tam boss s bleskama a hádáte, který blesk je váš a který vás zraní.

Wake of Fire:
Vytvoří šíp na zemi, který kontinuálně střílí 5 krát oheň. Opět, tyhle pasti mají na začátku velké náklady na manu. Ale jsou účinné, když jsou naskládané na sebe (stacked). Vadou je relativně nízká damage, ale mají velký dosah a damage je velmi rychlá.

Lightning Sentry:
Vystřelí blesk jako kouzelnice, který může zničit mnoho nepřátel v řadě. Náklady na past jsou opět vysoké, ale damage je slibná. Střílí 10krát místo obvyklých 5 a na vyšších úrovních dělá průměrnou škodu. Kladení pastí v kruhu okolo tlupy nepřátel obvykle zajistí křížovou palbu, takže je zasaženo víc nepřátel.

Wake of Inferno:
Vylepšený Wake of fire, i když jen v jednom směru, delší než kouzelnické inferno, ale v té stejné šířce. Damage je mnohem větší a je během sekundy. Slibné, ale obtížně použitelné, protože potvory se hýbou a inferno je netrefí. Proto je nezbytná křížová palba a také samozřejmě je nutno stát jako návnada, nebo položit více pastí.

Death Sentry:
Buď střílí blesky nebo exploduje v těle (corpse). Je to past nejvyšší úrovně, střílí 5krát, v jakékoli kombinaci blesků nebo výbuchů. Damage od blesku se téměř rovná škodě v lightning sentry a damage od výbuchu vzrůstá s dalšími investovanými body. Nicméně střílí jen 5krát v porovnání s 10 u lightning sentry. Obvykle je možno vytvořit řetězovou reakci s výbuchy těl podobně jako u taktiky nekromancerů.

Blade Shield:
Velmi hezky vypadající štít, který vás obkrouží a dělá damage nepřátelům, kteří udeří. Je to víc na pohled než k užitku. Damage je nízká ve srovnání s velkými náklady na manu. Ačkoliv nože poškodí každého, kdo na vás útočí, shledávám tohle kouzlo užitečné, jen když jste v roji "fallen". Je to jako byste měli "attacker takes xx damage" .

Taktika
Taktika Martial Arts
Nabití (charge up) mohou být použity ve spojení jedno s druhým, což vám dovolí mít mnoho nábojů kroužících najednou okolo assasina. Je to docela zábava když vidíte ten chaos v grafice. Ukončováky mohou být použity jako útoky samotné, bez nabití. Nicméně jsou použity ve frekvenci vaší vyvolávací rychlosti (casting speed) , což je téměř vždy menší než rychlost útoku VeryFastClaws (to je rychlost všech claw).

Kopy jsou zvláštní tím, že normálně děláte 1 kop, ale když držíte tlačítko, následují ihned 2 další kopy (se stejnou damage ale bez nabití, které jsou uvolněny při prvním kopu). Po 3. kopu je pausa než lze dělat další kop. Zvláště užitečný se 3 kopama je Dragon tail , to uvolní vaší postavě místo pro pohyb. S výjimkou Bossů a některých super unikátů, ty 3 kopy způsobí , že potvory se musí krátce vzpamatovat a obvykle je to odstrčí dál. Je to taktika proti davu, který se na vás vrhne.
Nabití se provede vždy max. na 3 a jakýkoli další útok s nabíjením bude ignorován (to nabíjení), takže assassin obvykle bude používat hot-keys pro přepínání z jednoho druhu nabití na druhý, aby dosáhl nejlepších výsledků. Na závěr ukončení buď normálním útokem nebo ukončovákem (finisher) aby se nabití uvolnilo - je to výhodné. Flight dosáhne na ty, kdo otravují s kouzly (Flight will reach those spell casting annoyances???), Tail rozpráší v panice tlupu, Claw vám dá super damage a i normální útok bude v rychlejší frekvenci.
Talon je zastíněn Tailem a nestojí za pozornost. Assassini s body v každem druhu nabití mohou být velmi barevní. Samozřejmě někteří se mohou rozhodnout ,že dosáhnou perfektnosti třeba jen s tiger strike a phoenix (příp. také flight), ale to je věc volby.

Taktika Shadow Disciplines
Většina skilů je zřejmá. Nejvíce matoucí je, že Venom, Fade a Burst of speed se vzájemně vylučují. Můžete mít vždy jen jeden z nich. Ačkoliv většina myslí, že burst je nejdominantnější, domnívám se, že je to věc situace.
Fade je důležitý, když máte assassina s nízkými rezistencemi (-100 na začátku hell) a zvláště proti Oblivion Knightům.
Venom je užitečný proti "physical immunes" nebo "stone skin" . Obojí je velmi dobré, když vaše clawy mají Very fast(velmi rychlé) vlastnosti a máte položky s vlastností "Greatly Increase Attack Speed" (vysoce zrychlené) jako např Sigon's Gauntlets (2 položky ze setu) nebo Twitchthroe/goldwrap. Potom zůstává problémem rychlost běhu což může být zvýšeno pomocí charmů s vlastností fastest run, dále fast run na brnění, botách, setových opascích apod. Použití Burst of speed je sice mnohem snadnější než vybavit se tak mnoha urychlujícími položkami, ale takhle zase můžete využívat Fade nebo Venom.

Psychic Hammer a Mindblast jsou 2 omračující skily. Nicméně ne vždy omráčí nebo udeří a mindblast ne vždy konvertuje. Frekvence zásahů je asi stejná jako u telekineze u kouzelnice. Když bojujete proti nějaké hrozné potvoře s přítelem (např Lester), je velmi užitečné použít psychiv hammer, který způsobí sekundové omráčení. Stálé sesílání hammeru dá vašim přátelům lepší šanci zabít velmi tuhé potvory s mnohem menším rizikem. Tak jak je hammer proti jednotlivcům, mindblast je proti tlupám. Jeho účinek je ve čtvercové oblasti podobně jako u nekro kleteb a tato oblast se nezvětšuje a obvykle zkonvertuje potvoru 1krát za 3 seslání nebo tak nějak. Není dobré spoléhat se na konverzi, někdy mohu zkonvertovat 5 potvor v jednom š»astném zásahu, jindy nic ani po spoustě seslání. Omračující efekt však působí, takže zatímco sesíláte kouzlo, potvory se nehýbou, prostě tam sedí a čučí do nebe. Když jste v davu, sešlete mindblast na oblast, kde jste. To vám obvykle dá čas k útěku nebo, pro masochisty, pokračovat v přerušeném zabíjení.. na 6 sekund. Je možné znovuvyvolání, ačkoliv je to nebezpečná taktika, protože vaše kouzlo může být přerušeno vprostřed boje.

Shadow Master a warrior fungují jako valkyrie s náhodnými zbraněmi a inteligencí. Shadow master je dobrý v taktice a má vlastní rozum, často klade pasti a používá skily, o kterých byste vůbec nepřemýšleli, že je použijete. Stejně jsou tyhle 2 nejužitečnější jako návnada. Trvá déle než zemřou a obvykle na sebe přitáhnou od vás tlupu potvor. Lepší je Master, protože má víc života a vyšší rezistence, takže déle přežije.

Taktika Traps (pasti)
Prvních několik pastí má malou damage a jsou tak akorát pro zábavu. Blade tree se zdá být velmi slabý a drahý na manu. Na druhé straně položené pasti také vyžadují mnoho many. 20 many na past je standard pro všechny užitečné pasti. Důležité je umístění.
Protože je můžete dát na jakékoli místo viditelné na obrazovce, je nejlepší dát je okolo tlupy nepřátel, abyste docílili křížové palby. U ohňových pastí chcete, aby plameny zachytily co nejvíce nepřátel. U bleskových pastí, zkuste je dát do řady horizontálně nebo vertikálně abyste zasáhli zástup minionů. Samozřejmě bude nutné aby váš stín, nájemný bojovník nebo vaše vlastní tělo bylo návnadou, která je udrží v řadě během výstřelu pastí, ale může to být i ve spojení s vaším bojovým uměním, můžete bojovat nablízko, zatímco pasti budou pracovat.
Bleskové pasti většinou dělají větší škodu, ale častěji minou. Wake of fire má největší šanci zasáhnout protivníka, ale nižší damage. Death sentry se zdá být nejlepší, protože výbuch corpse funguje v radiusu a dělá mnohem více škody.
Obvykle je dobrý kruh pastí okolo tlupy, ale když naskládáte pasti na sebe nebo těsně vedle sebe získáte něco jako velký blesk nebo dvojnásobnou fire damage

Dejte to všechno dohromady
To je ta nejhezčí část. Proměnlivost a styl jsou u assassina hlavní. Když jste unaveni fist of fire, zkuste blades of ice a nebo claws of thunder nebo phoenix strike.
Dost hráčů shledává velmi efektivním, když sešle shadow, vstoupí do bitvy, naklade nějaké pasti na kraji, udělá rychlé omráčení pomocí mindblastu, potom pryč bojem zblízka s tiger strike, phoenixem nebo ukončovákama.. a tak dál. Tato taktika je velmi efektivni a využívá hodně přepínání hot-key a taky je třeba přemýšlet, ale je to zábava.
Většina hráčů, které jsem potkal v Beta užívali své vlastní taktiky. Jeden hráč na vysokém levelu miloval death sentry a tiger strike. Jiný užíval mindblast, protože se bavil jak potvory bojují mezi sebou. Jiným se líbila nabití a měli okolo sebe 12 nábojů a potom je naráz uvolnili.
Proměnlivost assassina je v používání všech 3 stromů a většiny skilů z nich. Styl přichází od hráčů a bude spousta alternativ.

Stats
Tato sekce pomůže rozhodnout kam a kdy dávat vaše body. Jsou 4 základní pole
Strength - síla
Relativně důležitá, abyste mohli nosit vybavení, ale ne tak moc, jak se původně věřilo, protože damage zbraně je počítána jak ze síly, tak z dextrity. Minimální množství, abyste mohli nosit vybavení, ačkoliv i to může být vysoké, protože některé elitní položky vyžadují vysoké strength

Dexterity - zručnost
Důležitější než strength. Dokonce i když je zbraň a kopy založeny na str+dex, blokování štítem je založeno jen na dexterity. Vyšší úroveň dexterity dává lepší šanci útoku, lepší blokování (se štítem) a lepší damage kopů u Dragon Tail a Flight.

Vitality
Pravděpodobně 2. nejdůležitější po dex. Zůstat naživu v těžké rvačce je obtížné, protože leech (kradení života a many) je v nightmare a hell sníženo na polovinu. Dobrá vitalita by měla být přes 1000 okolo úrovně 70.

Energy
Nejméně důležitá ,ačkoliv otravná v prvních úrovních. Vysoké nároky na manu u pastí na nižších úrovních způsobují nedostatek many. V dalších úrovních to už vůbec není problém, ale na začátku nějaké body nebo položky +mana hodně pomohou. Nejvíce vám pomůže Cobra strike.

Jak vidíte, body jsou více směřovány k dexterity s nejmenším důrazem na energii. Požadavky clawů na nejvyšší úrovni jsou okolo 118 str/118 dex, takže dosáhnout okolo úrovně 67 tyto požadavky není těžké. Váš první tucet bodů bude pravděpodobně do dex a str, abyste mohli použít lepší clawy. Po úrovní 15 dávejte nějaké body do vitality. Okolo 40 nebo tak, většina bodů bude do vitality a příležitostně do dex nebo str. Po úrovni 60, téměř všechny body budou do vitality, abyste přežili hell, pokud není vaším cílem assassin s vysokou dextrity.

Jsou možné dvě různé nastavení. Assassin využívající více skily (pasti, shadow skily) a "tank" assasin. Je zřejmé, že tank assassin musí zapomenout na body do many a soustředit se na vyšší str na úkor vitality. Proč strength? Protože elitní položky mají skvělou defense(obranu) a tato defense vám dovolí přežít daleko lépe než body do vitality.

Vybavení
To je nejlepší část na Expansion. Zde je pár doporučení:
Budete vybavovat tank asssassin nebo skil assassin používající pasti? Vybavení odpovídá stylu, který budete používat.
SG=zabiják s pastmi a shadow skily
MG=rváč na blízko, martial art

Hlava
SG: +2 pro zabijáka je jen na magických helmách. Najděte asssassin coronet of Whale (+100life) protože skil a život potřebuje assassin co běhá bláznivě okolo, nejvíc. Jsou levné a obvyklejší. Na začátku, na úrovni 18 můžete nosit tarn a vzácně +1skill cap. Předtím vám pomůže helma s manou.
MG: Guillame's Face a Tal Rasha's death mask. Obě mají skvělé statistiky. Face má 35% crushing blow. Mask má leech a přidává spoustu life a mana. Harlequin crest je velmi vzácný. Jsou možné také prismatic felm s +1skil a +dex , +str.

Tělo
SG: Je mnoho na výběr, včetně levného runového slova "eth ral" a 2-socket brnění. Přidá rychlý běh a spoustu rezistancí. Brnění není pro skil assassina tak životně důležité,ale něco jako Spirit Shroud by se hodilo kvůli skilu, redukci damage a doplňování života.
MG: lacquered plate nebo Shadow plate s velkou defense. Taky Natalya's set armor je přitažlivé, ale těžko se najde. Občas se u Larzuka objeví magic elite armor a pokud máte 1,5 milionu, můžete koupit brnění s 1300 defense. Když ho socketujete s Pul rune (prostředně vzácná), dostanete +30%defense což je 1450, to už pomůže.

Rukavice
SG: existují rukavice s +skill. Pravděpodobně rukavice s dobrou manou a životem a +skill do shadow tree budou nejlepší a relativně snadno se najdou. Resistance podle vaší chuti a podle toho jestli užíváte štít nebo ne.
MG: Ogre Gauntlets mají skvělou defense a vzácně mohou mít +martial arts skill i vysokou dexterity, strength a resists /life.

Boty
SG i MG: Boty jsou stejné jako v Diablo II nejlépe Fastest run a resistance/life. Změna v Expansion pack je populární Crushing blow, což vás zavede k goblin toes.

Prsteny
SG: Mana leech, vysoká dex a strength, +Crafted prsteny (crafted=upravené v Horadricově kostce, pozn překl)
MG: Tyhle prsteny se budou podobat barbarovi, vysoký leech, str, dex a resistance. Asssassini potřebují mana leech a to budou prsteny z Diablo II, v expansion asi nejsou.

Opasek
SG: String of Ears to je opasek se 4 políčky, nízké požadavky, velká redukce damage, 8% life leech a dobrá defense. Neumím si představit hezčí opasek od úrovně 29 do věčnosti.
MG: Stejně. Ačkoliv Nosferatu's Coil zvyšuje útok a +15str. M'avina's set belt má skvělé běžecké schopnosti, je dost rozdíl v běhu bez a s opaskem navzdory burst of speed a kupě fastest run přívěsků.

Zbraň 1
SG: Scissors Suwayyah s + 2skil +2 tree (větve ve stromu skilů), apod. Je možné získat 2 takové clawy a máte přidáno docela dost skilu. Problém jsou vysoké náklady na opravy. To omezuje vaše rvačky hlavně na doplnování many.
MG: Runic Talons s velmi velmi vysokou damage a IAS(zvýšení rychlosti), nepreferujte skily. Dokud z nebe nespadnou ZOD runy, clawy se často lámou a draze opravují, hlavně když jsou na nich skily. Runic talon s vysokou damage je nejrychlejší a nejsmrtonosnější zbraní, jaká zde je. Navíc vypadají dost dobře

Zbraň 2
SG: Pravděpodobně další claw jako ten první, protože vyhnání vašich skilů nahoru vám pomůže s pastmi. Protože tento assassin není často ve středu boje (díky shadow), nepotřebuje tak moc blokování nebo se bude spoléhat na taktiku udeř a uteč a blokování by vás jen zdržovalo před útěkem.
MG: Pravděpodobně štít, protože vám vysoká dex dovolí mnohem rychleji blokovat než jakkoli maximalizované zbraňové blokování. Rychlejší blokování vám dovolí útočit a blokovat v šílené frekvenci. Navíc, str, dex resist, to vše pomůže vaší tank assassin aby se stala extrémně silnou.

Charms (přívěsky)
SG: +skill tree charms . Existují a je hrozně zábavné je mít. Mají vysoké požadavky na úroveň okolo 52 ale později ve hře stojí za to. Také je dobrý fastest run charm na zvýšení rychlosti.
MG: +Maximum/Minimum damage charms.Mám asi +60 damage v mém inventáři (každý +20) a moje max damage vzrůstá v normálním útoku o 200 nebo více bodů. Přívěsky přidávají damage k základní damage vaší zbraně, což dovoluje ji počítat do vzorce vaší celkové damage. Taky by se hodil fastest run charm.

Socket
SG: Existují jewely, které přidají +1 do skilu, ale je velmi těžké je najít.
MG: Existují jewly, které přidají +20%damage do zbraně. Pokud najdete, což je obtížné, clawy se 4 dírama, je to až +80damage. Runa s Crushing blow je asi středně vzácná, ale velmi dobrá. Crushing blow je jedna z taktik na přežití pro všechny bojovníky v Hell. Do brnění je dobrá runa Pul, která přidá defense.

Doporučení
Crushing blow je v Hell neuvěřitelně užitečný. Doporučuju Goblin toes, Guillame's Face.
Mnoho z nových unikátů má neuvěřitelné statistiky, ale je těžké je najít.
Mnoho položek se dá koupit u Larzuka /Jamella.
Doporučuju začít u asssassina se Sigon setem, protože má nízké požadavky na rozdíl od jiných unikátních položek a zvyšovat strength tak rychle jak je to možné.
Rare (vzácné položky) nejsou to nejlepší, frčí crafted items (upravené v Horadric kostce pozn překl).
Používejte runy, např. runa Shae přidá rychlost ke zbrani, ale při craftování rukavic přidá Crushing blow.
Pomáhá Magic find - z bossů pak padají rare věcičky.

Hodně štěstí zabijáci, užijte si řezničinu
Podle Gryftyr's Assassin Guide v1.00