DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

faster w/r items vs. barb skill - diskuse

pro verzi 1.09



Kasos
To tharn - faster w/r items vs. barb skill

Mám jen skromnou otázečku - faster walk / run na věcech a barbův skill - někde jsem slyšel, že barbíkův skill je mnohem účinější, než když je to stejné procento na věcech, je to pravda? (má tedy pak cenu tento skill maxovat / respektive investovat víc bodů? např


Tharn

Je to pravda. Na frw (faster run/walk) z předmětů jsou totiž počítány klesající výnosy (diminishing returns), přesný vzorec můžeš najít ve výborném návodu na PvP barbara od Dariuse
Vzorec je:
citace:
Here we go. This is the formula for FR/W bonus on items:
Effective gear FR/W bonus = (120 * FR/W on items) / (120 +
FR/W on items) = x
Skill FR/W bonus = y
Total FR/W = 1 + x/100 + y/100


Dej ten vzorec do Excelu a podívej jak to účinkuje. V zásadě přidáváním frw z předmětů ti vzniká něco jako logaritmická křivka (která začíná od 0) a přidáváním do IS (stejně funguje i Vigor a Burst of Speed) ji zvedáš nahoru.

Pro tweaker barba (tzn. barb na všechno kromě melee duelů) se doporučuje 14 do Increased Speed (po věcech) a pokud máš volné skillpointy, můžeš to i maxnout, ale počítej, že by se to dalo využít třeba na berseker (1v1) nebo Shout (TvT).

Mimochodem, těžká brnění se počítají stejným způsobem jako Increased Speed

----------

V jiném threadu jsi se ptal proč War Travelery a ne Waterwalky u barba.

Waterwalky ti dají +15 dex, 65 life a +20% frw
=> 15*4 + 65 = 125 life

War Travelery 10 str, 10 dex, +25% frw a 15-25 damage
=> 20*4 + 20 (z 5% víc frw) = 100 life

Jenže ten mod 15-25 damage je ten důvod, proč se War Travelery používají (i bez MF). Ta dmg se totiž přičte k základní dmg meče a pak se to násobí všelijakými bonusy za sílu, ze skillů a z ed jewelů v brnění, takže když máš dobrého tweaker barba, z těch 15-25 může být třeba až 113-189 damage a to už je znát.


Kasos

jsem trocho zmaten tím výpočtem life u bot

warky
25% Faster Run/Walk
+10 To Vitality
+10 To Strength
Adds 15-25 Damage
40% Slower Stamina Drain
Attacker Takes Damage Of 5-10(varies)
30-50% Better Chance of Getting Magic Items(varies)

ww
20% Faster Run/Walk
+100 Defense Vs. Missile
+15 To Dexterity
+5% Maximum Fire Resist
Heal Stamina Plus 50%
+40 Max Stamina
+45-65 To Life(varies)

wart tedy dají 10 str a 40 life; a + damage

ww dají 15 dex a až 65 life, ale jsou pomalejší;

čili těch tvých 100 life i wart byl asi přebret, nebo jsem něco opominul?


Tharn

Ja to přepočítávám na to, kolik life z těch bot získáš.

+15 dex je ušetřených 15 dex, které můžeš dát do vitality, čili 15*4=60 life. To samé s +10 str

Rozdíl 5% frw je jeden vita sc (20 life)


Kasos
ajo ten f w/r charmik mi utek


Mlok

U barbo to já vidim takhle. Max berserk i shout stejně nevyjde.
Takže ja preferuju 20 bodů do skilu na běh. To dá 43% frw. Každé % frw dobrý, když to jsou už reálná procenta na rozdíl z věcí, když jsou v pr i dl a aow omezené rychlosti běhu.

A když se dělá barb s berserkem max, tak se tak už staví a je podle mě lepší hrát 10fps berserk, tudíž např. místo 160/60max armor mít 160/30/30. Prostě pro cs dohromady mít 105%ias. A když se jede max berserk na shout nezbudou stejně body, tak proč nedat do frw. A navíc jeden lvl shout s věcma taky neni špatný. To je pak tak 21+ bodů u tvt barba (když neni hybrid). Shout se v tvt u pr celkem využije kvůli multiple. V dl už moc ne díky lukum s eth.

Takže podle mě se má barb hrát se zaměřením na berserk a shout s 20bodů do frw nebo bez zaměření na berserk, pak jen jeden bod do něj+max shout a pak zas zbude na 20lvl frw.