DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

Druid: Elementalista od Karbi


Pro verzi 1.09

Po krátké pařbě bety patche 1.10 sem se vrátil k oprášené klasice 1.09d. A jelikož mě poslední dobou napadají stále nové a nové buildy, tak sem se rozhodl popsat tento pro mne nový (jinak celkem známý) build.

Úvodem chci říci, že to je pro lidi, kteří mají pevné nervy a NENÍ to zrovna nejbezpečnější na HC. Také nepočítejte, že na Hell budete procházet s players 8 jak nůž máslem. Teď shrnu výhody a nevýhody této postavy :

+zastoupení 3 typů damage
+Oak - skvělý pro vás i ostatní a dobrý tank
+nahození Armageddonu (příp. Hurricane) a kosení Tornády
+skvělý do party

-na HC to je někdy o hubu
-na players 8 taky (pokud nehrajete v partě)
-kouzla mají malý damage

Návod rozvedu do několika částí a to do :

1) ATRIBUTY
2) VYBAVENÍ
3) SKILLS
4) ŽOLDÁCI
5) TIPY A TRIKY

1) ATRIBUTY

Síla : 60 až 165 - ideální : 100
Pro Frostburny 60, pro Earthshakera 100 no a pro Arkaine Valor 165. Doporučuji 100, což je ideální pro většinu vybavení (např. Jalals Mane, Aldurs Advance, Frostburn, Skin of Vipermagi, Earthshaker, Lidless Wall, String of Ears atp.) . Víc už elementalista nepotřebuje, pokud tedy nemáte zálusk na Arkaina (hlavně 1.0 , abyste nabrali jeden skill navíc.

Obratnost : nic
Nic sem nedávejte !!! Jste kouzelník a ten AR ani defense nepotřebuje. Na duely je třeba vyhnat dex. na 222, kvůli max. bloku se Stormshieldem.

Vitalita : zbytek
Sem půjde asi zbytek záleží na vybraných kouzlech. Životy potřebujete, protože se budete ocitat blízko příšer a tudíž musíte něco vydržet. Na duely to ani jinak nejde...

Energie : nic - 100
Sem nemusíte dávat nic. Ale !!! Pokud se rozhodnete užívat Arctic Blast, tak dejte tak 100, aby nebyly problémy s manou. Na duely vždy základ

2) VYBAVENÍ

0/5 loser
1/5 stav nouze
2/5 laciný
3/5 průměr
4/5 skvělé
5/5 nejlepší

Helma :
důležité : skilly, rezisty, FHR
Jalals Mane - 5/5 - geniální helma, má to nejlepší co si může druid přát : +2 skills, +30 rezist all, FHR, a ještě k atributům, je lepší pro shapeshiftery, ale pro elementalistu taky skvělá volba
Harlequin Crest - 4/5 - dobrá helma pro kouzelníky, ale Jalals Mane je pro druida prostě nej, navíc Harlequina nemá rezisty ani FHR, což ale vynahrazuje až +147 many a životů a 10% PDR
Peasant Crown - 3/5 - ujde, má +1 skill, rychlost běhu, ale to je tak vše co se hodí
Tarnhelm - 2/5 - lehce sehnatelná, +1 skill, skvělá MF helma, podle mě lepší než Peasant Crown, jelikož je dostupnější a MF se dá využít lépe než ten běh
Brnění :
důležité : FCR, rezisty, skilly, FHR
Skin of Vipermagi - 4,5/5 - skvělé brnčo, má to co má mít snad až na FHR, ale to plně vynahradí +skill, FCR a rezisty, rozhodně nej brnění pro elementalistu s tornády
Que-Hegan Wisdom - 4/5 - ne tak dobré jako Vipermagi, ale má rezisty, skill, +energie a větší defense, což je ovšem na nic, navíc se těžko shání
Arkaine Valor 1.08 - 5/5 - absolutně nejlepší brnění co můžete sehnat, masivní bonus k životu, +2 skills a kolosální defense dělají z tohoto brnění to nejlepší a to pro většinu postav, jediným záporem je nárok na sílu, to se obejde buď runou Hel anebo obětováním vitality, jelikož vám jí Arkaine stejně vrátí
Silks of Victor - 3/5 - kromě +skill a mana stealu nenabízí nic víc, berte jen když není nic jiného
Zbraň :
důležité : skilly, rezisty
Earthshaker - 5/5 - nejlepší zbraň pro elementalistu, má +3 ele skills, rezisty bohužel ne, má taky knockback, ale to se stěží využije, jinak je to skvělá zbraň jen těžko najdete něco lepšího
Dark Crusher Clan - 4/5 - také vynikající, má +2 skills a tak se hodí pro křížence ele/sum, neshání se lehce (ani Earthshaker), ale stojí to za to
Islestrike - 4/5 - nádherná sekera, relativně malý nárok na sílu, má +2 skills, dobře sehnatelná, hodně elementalistů jí používá
Culwens Point - 2/5 - jen +1 skills, nic víc nic míň, prostě meč pro laciné...berte jen když není nic jiného
Štít :
důležité : blok, skills, rezisty
Sigons Guard - 4/5 - má +1 skills, skvělý blok a lehce se sežene, dobrá volba pro všechny kouzlící druidy
Lidless Wall - 4/5 - má +1 skills, +max mana 10% a slušný blok, dobrý pro všechny kouzlící postavy
Stormshield - 3,5/5 - nemá +skills, ale jeho masivní defense, blok, PDR a rezisty to dokáží vynahradit, spíše pro duely než pro PvM
Rukavice :
důležité : tak tady je to celkem jedno, co se hodí
Frostburn - 4/5 - pokud máte problémy s manou, tak vám je tyhle rukavice s přehledem vyřeší, max mana +40%, tomu říkám úspěch
Magefist - 3,5/5 - ne tak dobré jako Frostburny, ovšem mají +1 fire skills a mezi ně se počítají všechny ohnivé dovednosti takže i Firestorm, Molten Boulder, Fissure, Volcano a Armageddon, pokud si pamatuji tak mají i FCR
Pásek :
důležité : aspoň 3 řady, pak co se hodí
String of Ears - 3/5 - skvělý pásek, má max. 15% PDR a life steal, ale do tohohle buildu se moc nehodí, spíš na duely
Glooms Trap - 4/5 - jen 3 řady, ale má bonusy pro kouzelníky např. max mana+% a mana regen., dobrý pásek na PvM
Trang-Ouls Girth (myslím) - 4/5 - má 4 řady a CBF potom ještě další zajímavé bonusy, obtížně sehnatelné, ale vynikající
Boty :
důležité : aspoň 20% faster run/walk, pak co se hodí
Sigons Sabot - 2/5 - lehce sehnatelné, dobré s rukavicemi, jenže ty se k tomuto buildu absolutně nehodí a tak tyto boty kromě cold rezistu nic nenabízí
Wartraveler - 4/5 - lepší rychlost než Sigon, bonus k životu a spostu dalšího, ale Wartravelery jsou lepší
Waterwalk - 4,5/5 - skvělá rychlost běhu, MF
Aldurs Advance - 5/5 - nejlepší boty pro druida, mají až 40% FR/W a bonus k životu
Silkweave - 4/5 - taky dobré boty, mají max mana +10% a slušnou rychlost běhu
Amulety :
důležité : skilly, rezisty, FCR, stats
Maras Kaleidoscope - 5/5 - neotřesitelně nej pro všechny kouzlící postavy, má +2 skills, +5 stats a +28 rez all
Eye of Etlich - 3/5 - kromě +1 skill už nenabízí nic co by se hodilo pro elementalistu
rare +2 amulet s rezisty a FCR - 4,5/5 - skvělý amulet, když se vám ho povede vygamblovat tak jste za vodou
Prsteny :
důležité : skilly, pak co se hodí
Varianta A/ 2 Soje - 5/5 - +2 skills, +40% max mana...nic lepšího neseženete
Varianta B/ 1 SoJ + Raven Frost - 4/5 - jen když nemáte CBF, jinak je předchozí varianta lepší
Varianta C/ Bul Khatose místo Sojů - 4/5 - ano mají skilly, ale bonus k maně bude potřeba víc než k životům

No ale jak se k těm věcem dostat ??? No přece mefovat a mefovat a mefovat...až do omrzení. Na to ovšem potřebujete specifickou výbavu :

MF výbava :

procenta udávají %MF
Helma : Tarnhelm s perf. topazem (74%), Harlequin Crest s perf topazem (74%), Griswolds Valor s 3 perf. topazy (102%-pokud se nepletu), 3-socketovatelná helma s 3 topazy (72%)
Brnění : Skullders Ire s perfektním topazem (124%), 4-socketovatelné brnění (96%)
Zbraň : Gull s Ist runou (130%) anebo pro zazobance - 6-socket weapon s 6 Ist runami (180%), Blade of Ali Baba (zhruba 75%)
Štít : 3-socketovatelný štít se 3 Ist runami (75%)
Pasek : Goldswrap (???30%???)
Rukavice : třeba z obchodu (obvykle 20%)
Boty : Watraveler (50%), z obchodu (většinou 25%)
Tak teď spočítám nej výbavu, průměr a tu nejobyčejnější výbavu :

NEJ výbava : 581% MF
Průměr : 482% MF
Obyčejná : 448% MF

Vidíte, že ten rozdíl mezi nej a obyč. výbavou není nijak zásadní. Je to jen pro ten pocit, že máte prostě hodně MF, ale stačí socketovat perf. topazy a Ist runamy a vyjde to nastejno. Ještě nějaké MF charmy a klidně se té nej výbavě můžete vyrovnat.

3) SKILLS

Nejdříve různé varianty druidů a pak rozebereme teprve elementalistu (jen abyste byly v obraze koliki buildů je) :

Hunter - vyvolává jako šťít zvířata, na jejich podporu vyvolává timerová kouzla a jejich intervalu střílí lukem či kuší

Meleementalist - bojovník, který se neproměnuje, náročný na vybavení, jako podporu při boji využívá kouzla, často Hurricane

Arctic Druid - druid zaměřený na Arctic Blast, obdoba Inferno Sorc, ale náročnější na skilly a manu

Bowler - druid, který má jako hlavní skill Molten Boulder, potom se chová jako Elemmoner

Grizzlygeddon - vyvolává Grizzlyho a toho podporuje Armageddonem, většinou investuje do vlků, aby udržel méďu déle na živu

Minion-less - nevyvolává útočící miniony (Vlci, Grizzly), hlavně Shapeshifterové

Shockbear - druid, který se proměnuje v medvěda, vyvolá vlky nebo medvědy a protivníky, trvale udržuje ve stunu, zatímco žoldák a minioni dělají damage...na tento build sem taky napsal návod, protože je to zajímavý a zábavný build, nádherný do party

Fury Werewolf - typický vlkodlak, využívající Fury, jeho zbraní je rychlost, přesnost a síla

Poison Druid - druid využívající Poison Creeper, někdy i Rabies, často maxuje ještě Grizzlyho a Vlky a stává se někdy i čistým Summonerem

Maul Werebear - dalši typický build Medvěda, jeho silné stránky jsou stun a velká damage, nevýhodou je samozřejmě rychlost a přesnost

Pure Summoner - čistý vyvolávač, vyvolává ducha, Grizzlyho, Vlky a rostlinu...velice pasivní build, ale účinný a nenáročný

Elemonner - kříženec mezi Elementalistou a Summonerem, vyvolává jen Grizzlyho a maxuje 2 - 3 kouzla (většinou Armageddon, Volcano, Hurricane, sem tam i Tornádo)

Pure Elementalist - čistý elementalista kromě ducha a rostliny nevyvolává žádne jiné miniony a využívá až 4 kouzla...a o tomto buildu bude řeč

a další...


Začněme tedy tím vyvoláváním :
(pozn. kdyby se vám zdálo, že je v něčem málo bodů, tak si uvědomte, že jen z toho nej vybavení co sem vám napsal získáte +11 all skills)
SUMMONING :

Lvl 1: Summon Raven, Poison Creeper

Summon Raven
Nic není nutno pro postup dále, takže už nebudu rozebírat vlky a Grizzlyho.

Poison Creeper
1 bod jako pre-req ke Carrion Vine

Lvl 6 : Oak Sage

Oak Sage
Dejte 20 nebo vyčkejte na skilly a pak dojděte na 20 s nimi. Je tu totiž bug, že po 20.slvl se účinnost Oaku nezvyšuje. Jinak je Oak dobrý v partě, ale i pro vás a vašeho žoldáka. Taky je to dobrý tank, vydrží hodně ran, má imunitu na poison a rezisty na zbylé elementy. Navíc má stone skin, takže se nebojte zaseknout o něj třeba nějakého silnějšího bosse (Duriel např.). Ale ty výhody co tu píšu získává až na vysokých úrovních (15 a výš) !

Lvl 12 : Carrion Vine

Carrion Vine
Skvělá jak pro bojovníky, tak kouzelníky. Heh určitě víte, že si kouzelníci stěžují, že si nemohou doplnit životy jinak než lahvemi...vy jim vytřete zrak. Dobré na ní je, že žere mrtvoly rychle a má velké procento doplňění i na 1.slvl. Sem víc bodů nedávejte, vyžentě na +skillech.

Dále už do ničeho body nedávejte a my se podíváme dále...

SHAPESHIFTING :

Nic, pokud myslíte, že něco přece, tak si něco omlaťte o hlavu a řekněte si tuhle básničku :

Tenhle druid je na kouzla,
a ne mrcha zakouslá,
do zadku těch příšer.
Ať mě ani nenapadne,
proměnit se,
jinak mi Windows spadne,
donutí mě rozlobit se !!!

ELEMENTAL :

Děli se na dvě větve a to : Fire a Air (Cold + Phys.)

Lvl 1: Firestorm

Firestorm
Naprosto nepoužitelné. Na začátku není mana, na konci nehorázně slabé. 1 bod pro postup dál.

Lvl 6: Molten Boulder, Arctic Blast

Molten Boulder
Hezký skill, odvalí cíl z cesty, při výbuchu ho odhodí způsobí mu tím damage a potom ještě začne hořet. Dobrý skill, má i ucházející damage, ale !!! Nedá se použít v nepřehledném terénu. Má timer a to 2 sekundy, což může být kritické, pokud jste nepředvídali situaci nebo se překlikli. Sem tedy 1 bod, 20 pouze, když chcete hrát Bowlera.

Arctic Blast
Ledové inferno, tak by se to dalo popsat. Vytvoří dva jazyky proudu chladu, který má dobrý dosah i dobu zmražení, která je ovšem na Hell penalizována na 1/4. Má malou damage a aby nabyl účinosti na Hell, tak musí být nejméně na 35 úrovni, nejlépe 40+. Jinak to trvá strašně dlouho a je to náročné na manu. Nevybral sem si ho, protože mám Hurricane a ten mě rozhodně nestojí tolik many a má lepš damage a i když je rizikový, tak budu stát za žoldákem (barbar) a můžu mu tím pomáhat a zároveň se krýt. Dal sem 1 bod, pokud se vám nezamlouvá Hurricane, tak sem dejte 20, ale připravte si hodně +skills.

Lvl 12: Fissure, Cyclone Armor

Fissure
Příšerám se propadá země pod nohama. Hezké kouzlo, dobře vypadá a skvěle se doplňuje s Grizzlym. Jenže oblast propadu neodpovídá tomu, kde damage vzniká, jelikož ohnivé výpary, které signalizují ohnivou damage vznikají vždy na pevné zemi, hmmm divné. Nespoušťí blesky u LEBů a jeho damage na papíře je nádherná. Ovšem samotné jen málo zmůže, není to hlavní skill, jen podpůrný. A jelikož nehraji s Grizzlym tak to je zbytečné, dal jsem 1 bod, zde není třeba víc.

Cyclone Armor
Docela dobrá věcička, nepoužívám jí nezbytně nutně, ale pokud máte vysoké rezisty a absorbce, tak to je skvělý skill. Ta elementální damage co se absorbuje se vypočítá až po rezistech a absorbcích. Takže kdo má špatné rezisty, tak jen 1 bod. Ti co mají rezisty a absorbce tak mohou víc.

Lvl 18 : Twister

Twister
Fuj !!! Mají to být jakási malá Tornáda a mají omračovat...mají. Pravda je jiná. Damage je nechutně malá, nemluvě o délce (ehm...krátkosti) stunu - 0,4 sec. !!! Kdyby se s každou úrovní délka zvyšovala, tak by to bylo jen dobře, ale takhle jen 1 bod, pro postup dále.

Lvl 24: Volcano, Tornado

Volcano
Nejlepší kouzlo druida na stacionární cíle. Takový malý Firewall...V tabulce má malou damage, ale to jen na jeden výstřel a těch výstřelů je hodně. Má timer 4 sekundy. Stojí málo many na to, jak silné je to kouzlo. Vyvolejte ho příšeře pod nohy a sledujte ten masakr. Navíc slabší potvory v epicentru omráčí, takže ani neutečou. Má i plošný efekt, jelikož hroudy magmatu létají různě daleko. Sem dám 20 bodů, tohle kouzlo je unikátní a nedá se nahradit, čistý elementalista by ho měl určitě namaxovat.

Tornado
Netimerové kouzlo, které dělá překvapivě fyzickou damage, tudíž je penále na Hell 1/2. Ale nonstop sesílání je výhoda, kterou využijete v intervalech mezi sesíláním Armageddonu, Hurricanu nebo Volcana. Kupodivu nevysušuje manu. Jediným problémem je míření, Tornádo se kroutí jak pomatené, ale s trochou cviku se naučíte jednoduše mířit. Rotuje po délku 6 yardů, takže může zasáhnout i několik monster vedle sebe nebo za sebou. Sem dejte taky 20 bodů, jinak budete odsouzeni k záhubě, protože trvá 6 sekund než můžete vyvolat další kouzlo pokud užívate Armageddon nebo Hurricane.

Lvl 30: Armageddon, Hurricane

Armageddon
Má největší damage na jeden úder. Timer je velký - 6 sekund. Jeho přesnost je největší problém. Je třeba zvládnout jeho rotaci zleva doprava. Armageddon startuje 30° vlevo od svislé osy obrazovky a rotuje zleva doprava. Jinak je skvělý na souboje, kde je třeba běhat a kde nejde útočit z místa - např. Duriel, Ancients atp. Dejte 20 bodů, je to asi nejlepší skill druida.

Hurricane
Dělá chladovou damage, nedělá takovou škodu. Mrazí jen velmi krátce - 0,8 sek. Stejně dlouhé jsou i intervaly pusobení Huriccane. U něj je ovšem jedna výhoda : Hurricane je přesný. Proto někteří upřednostňují Hurricane, jelikož vy jste jeho střed. Navíc, když se postavíte za žoldáka, tak mu tím výrazně pomáháte. Dejte 20 bodů, pokud nechcete Arctic Blast.


4) ŽOLDÁCI

1.akt
Cold Rogue - Dobře se kryje a může dělat velkou damage, já jí ale neberu, potřebuju někoho kdo mě bude během sesílání kouzel krýt.
Fire Rogue - Dobře se kryje a může dělat velkou damage a to i díky Fire Arrow bugu (100% phys > 100% fire), ale jak říkám potřebuju melle žoldáka.

2,akt
Norm+Hell Off Merc - Aura Blessed Aim nemá smysl. Tohoto ne.
Norm+Hell Def Merc - Aura Defiance nemá smysl, jelikož na defense nelze hrát.
Norm+Hell Com Merc - Aura Prayer je na NM a Hell tak slabá, že to nestojí za řeč.
Nm Off Merc - Aura Might je vám nanic,
Nm Def Merc - Aura Holy Freeze je dobrá volba, na zpomalení protivníků, aby byli připraveni na zásah Armageddonem.
Nm Com Merc - Aura Thorns je na Hell silně penalizována, tak silně, že nemá cenu se na ni spoléhat.

3.akt
Cold Wolf - plošně zmrazuje, ale není melee, takže nic
Fire Wolf - tak to nestojí za řeč
Light Wolf - ani blesková kouzla za to nestojí

5. akt
Barbarian - Ao, toho sem si tedy vybral já. Dělá kolosální damage a s Oakem má moře života. Navíc ho můžu podporovat Hurikánem.

Jak ho vybavit ???

Helma : Arreats Face, Harlequin Crest, Tal Rasha Horadric Crest...socket-Ber
Brnění : Arkaine Valor 1.08 i 1.09, Shaftstop, IK brnění...socket-Ber
Zbraň : Doombringer, The Grandfather, ECBOQ (Etheral Colossus Blade of Quickness)...socket-Amn


5.TIPY A TRIKY

a) Diablo
b) LEB
c) PI, PI + Stone Skin
d) MSLEB
e) PI LEB a PI MSLEB
f) nemožný boss
g) Ancients
h) Cesta k Baalovi
i) Baal
j) Imunity

a) Diablo
Tady nastrkujte ducha a pomocníka jako návnadu a upečte ho Volcanem. Bude často utíkat, takže musíte dlouho opakovat než ho dostanete. Pozor aby vás nenachytal bez Oaka to je smrtelné ! Zaprvé nebude návnada, zadruhé budou vaše životy zlikvidovány během chvíle. Tenhle boj je o trpělivosti, jako u ostatních buildů.

b) LEB
Postrach každé postavy, tady váš žoldák neuspěje, chce to Oaka a Volcano pod nohy a když umře tak ho vyvolat znovu a tak až do smrti...možná vaší možná jeho ). Vy se pokuste zaujmout pozici, aby vás blesky trefovali co nejméně a volejte Volcano. Pokud je Fire imunne tak jděte za Oak a volejte Huriccane.

c) PI, PI + Stone Skin
PI v tomto buildu není problém, právě proto je tento druid tak skvělý. Ale nemůžete ho mlátit tornády a pokud má odlišnou imunitu od ostatních blízkých monster, tak musíte dovedně přepínat mezi Armageddonem a Hurricanem, případně Volcanem. Jinak PI nejsou sebemenší problém.

d) MSLEB
Tak tohle je ještě horší než LEB. Vypouští 3x více blesků !!! Tohle bude těžký boj a váš žoldák určitě nepřežije. Nechodťe ho obživovat, je to zbytečné, jelikož zemře hned jak se pustí do boje. Oaka budete vyvolávat neustále, ale měli byste vyhrát. Tady se bude muset chytře umístit, jelikož pokud to schytáte vy, tak je vše ztraceno. Zde používejte Hurricane, protože při něm MSLEB a ani LEB blesky nevypouští. Jinak Volcano.

e) PI LEB a PI MSLEB
Není problém, ale blesky vám určitě zavaří. Postupujte jinak stejně jako u LEBů a MSLEBů

f) NEPŘEMOŽITELNÝ BOSS
Nejhorší boss, který by vás mohl potkat by byl : PI, Stone Skin, Lightning Enchanted, Multishot, Cursed, Aura Enchanted (Holy Freeze nebo Holy Shock anebo Fanatism) no a Fire a Cold Imunne...
No není nádherný ??? No nezabili byste ho za to ??? ))... nezabili, protože takovéhleho bosse nikdy sami neporazíte.

g) Ancients
Zde je to jednoduchá ale dlouhá bitva, připravte si pro jistotu lahvičky se staminou. Budete muset neustále běhat. Barbaři za vámi poběží a to je situace, kdy využijete Armageddon. Protože když se pohybujete, tak Armageddon nerotuje, ale dopadává přímo za vás a tak to ti za vámi pěkně slíznou. Jediným, zato kritickým okamžikem je volání Armageddonu. Nechte si od nich odstup až ho budete volat, k odlákání použijete Oaka.

h) Cesta k Baalovi
Teď tu nebudu rozebírat jednotlivá patra, ale !!! Pozor na Moon Lordy, jsou neskutečně vražední, pokud to půjde roztahejte a ničte je po jenom. FHR vaše a vašich společníku totiž bude směšná vůči rychlosti jejich Frenzy a proto ničit po jednom. V to samé platí na Sukuby v Throne of Destruction, které jsou sice jen PI, ale ve větším množství vás zabijí.

Teď si rozebereme jednotlivé várky příšer, které Baal vyvolá :

1. várka - Tak ta je nejjednodušší, jelikož ti Šamani jsou směšní, mají malou výdrž i damage. Jsou sice PI, ale to vyřeší Tornáda nebo Hurricane.
2. várka - Tady už to je horší, hlavně Achmel The Cursed. Jeho jed je smrtící, proto si připravte portál, protože jeho jed účinkuje rychle a nestihnete se vyléčit. Určitě doporučuji zabít ho jako prvního. Potom oživovače a potom teprv mágy.
3. várka - tady už nastává vážný problém, Bartuc The Bloody !!! Je vždy lightning enchanted. Také pověstnou vlastností všech koncilů je jejich proklatě rychlá regenerace a navíc se mohou vzájemně léčit. Proto je nespouštějte z očí, jelikož se vždy lečí, když jsou mimo váš dosah. Také si dávejte bacha na hydry, uhýbat jejich střelám není těžké. Ale pokud jich je opravdu hodně, tak už to prostě nestíháte.
4. várka - Není těžká jak by se mohlo zdát. Ventar The Unholy je směšně jednoduchý (krom Extra Fast nic moc) a jeho miniony flusajíci inferno též. Je totiž tak slabé, že s většími rezisty vám nic moc neudělají a klidně se můžete mezi nimi opalovat. Navíc nejsou fire imunne a tím pádem je lze zaseknout o Oaka a pustit Volcano.
5. várka - Tak tady je to nechutně těžké. Roztahat a po jednom, jinak je nezvládnete. Musíte je udržovat ve stunu Twisterem jinak končíte. Další alternativou by bylo zaseknout je o Oaka, ale jejich brutální damage skolí i takovýto tank. Hlavně Lister The Tormentor nesmí být Fire imunne !!! A pokud ano tak ho odlákejte hodně do rohu a portálem se vraťte přes waypoint do Throne of Destruction. Baal tohle vždycky zbašťí a vy se můžete vydat do závěrečné bitvy.

i) Baal
Baal není dobrý bojovník, třeba jako Diablo, ale zase je schopnější kouzelník než Mephisto. Čekejte, že vás bude otravovat liánamy a bude všelijak proklívat a zmražovat, takže si moc nezaběháte, tudíž Armageddon je zbytečný. Taky saje manu tím svým Manaburning Infernem. Je to dlouhá bitva vyvolávat Oaka a smažit Volcanem a pomocníka k němu a útočit. Vy akorát můžete vyvolávat Volcana a čekat. Pokud se rozdvojí jděte po pravém, poznáte ho lehce, ten klon nepoužívá útok chapadlem, jen kouzlí a má znatelně menší výdrž. No a pokud jste ho porazili nezbývá mi, než vám gratulovat a těšit se až vás uvidím s titulem patriarch.



Tato postava neí jednoduchá a na duely se nehodí. Je třeba dlouho cvičit, než jí perfektně zvládnete. Je pro lidi co mají rádi vyzývavé buildy, kde jde taky o um hráče. Je to taková přírodní obdoba sorcky a také udělám malé srovnání a důvody proč za něj hrát…

Sorc vs. Druid

Druidova kouzla jsou hezčí…sorcky bohužel silnější.
Sorcka chlemstá lahve aby si doplnila život…ale vy máte Carrion Vine.
Sorcka nemá kromě žoldáka žádnou návnadu…vy máte ovšem Oak.
Oak slouží jako tank ale navýší vám i životy…což je obdoba Mana Shieldu
Druidova kouzla vydrží déle než sorcky…její se ovšem dají sesílat rychleji a jsou stejně (ne-li silnější) silná.
Tento druid je skvělý do party hlavně kvůli Oaku…sorcka zas kvůli síle svých kouzel.

Tak to je zhruba vše. Zkrátil sem to trošku, ale ne zas moc. Pokud máte připomínky tak sem s nimi, jelikož o tomhle buildu se dá hádat dost dlouho a každý to hraje jinak. Uvítám, když sem nastolíte nějaké taktiky a postřehy, hlavně co se těch kouzel týče.