DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

Druid: Sumoner od Trmi

pro verzi 1.09

Úzká specializace dá asi každé postavě šťávu. Tenhle je téměř jen vyvolávač. Pokud někoho nebavilo hrát za Necromancera, dá se předpokládat, že ho nechytí ani tenhle druidík.

Pokud se ho rozhodnete hrát, určitě si s jinými charaktery připravte vybavení, +Summoning Skill a +Skill nic jiného není důležité, hodí se i život a resisty, ale ty za vás nikoho neutlučou. Na PI si připravte elementální damage, já si vybral Light pro pomocníka a Poison pro sebe, asi se dá zvolit i jinak. A hrajte v co nejvyšším počtu hráčů, na singl "Players 8" na netu v pořádné partě. Myslím, že u tohohle buildu všichni pochopí, že příkaz "Players 8" hru velmi výrazně usnadňuje.

Statistika postavy
Na začátku nemusíte dávat nic a nikam. Něco málo jsem dal do síly, na 50 bílé a potom do vitality na 100 bílé. Na Nightmare máte konečně level na nandání připravených +skill věcí, takže stačí doladit sílu případně obratnost. NM jsem skončil s 192 nerozdělenými stat body, rezervy jsou značné. A Hell nakonec všechno sežralo, něco ještě síla a obratnost abych mohl nosit Witchwild String (luk) a zbytek do vitality, abych byl odolný Pán psů.

Skilly
Normal a Nightmare všechno do Summoning větve. Bodík do Raven, potom v klidu mlátit monstra ručně a jak to bude možné do Summon Spirit Wolf, ty pak nechat osudu (měli by být na 12 lvl), potom do Summon Dire Wolf, taky do 12 a nakonec do Summon Grizzly, ten až do maxima, pak jsem se zase vracel zpět, vymaxoval Dire a na konec Spirit Wolfy. K tomu přidat bod do Oak Sage, případně bodík do Heart Of Volverine, pokud pojedete jen singl bez "Players 8" asi nemá cenu do HoV ten bod dát. I v partě se většinou taky cení víc Oak. I když si tak připravíte půdu pro záchraný bodík do Spirits Of Barbs, kdyby stařečkové na Hell dělali nepřekonatelné problémy. Bod Poison Creeper. Bod Carrion Vine. Do Solar Creeper asi nic, mana se dá sehnat i jinak a určitě víc oceníte Vine.

Na Hell, aby tělo nebolelo, bod Werewolf (jak já trpěl, takhle vyhodit bod). Bod Werebear pro větší život a potom jsem dával do Lycanthropy, pro život ještě vyšší. Možná zkusit jen bodík v medvídkovi nebo menší život s vlkem. Nakonec by to asi šlo i bez těchto životadárných investic, ale kam ty body jinam vyházet. Taky jsem dal něco do Cyclone Armor, nic to sice nevytrhne, ale pro ten pocit sucha a bezpečí.

Strategie hry
Založil jsem postavu, nastavil "players 8", a volnou vycházkovou chůzí došel do Hell. Tak dobře, občas jsem se zastavil a kochal se výhledem po krajině (Duriel, hlavně Izual (doporučuji občerstvení), Acients, prostě takoví ti s mořem života). Snad jediné oživení je Diablo na Normal, byl jsem na něj moc měkej, mana nestačila, tak jsem často odbíhal do města. Šel jsem na něj s 31 lvl, při players 8 jsem používal Grizzlyho, při players 1 nejvíc oceníte, jako vždy, Spirit Wolfy, i když je vlastně vyvoláváte neustále. Jinak opravdu rychlejší a pohodovější Normal, bez vybavení, na "Players 8" jsem snad nezažil, možná sorceress může konkurovat.

Na NM je to taky pohodové jen rychlost tomu dodají přendané +skilly a špetku akce nějaký ten LE bosssik. Dá se říct, že to je dost nuda, takže pokud chcete akci nastavte singl a už z ní určitě nevyjdete.

Od 8 levelu, už to zvládnou Spirit Wolfové bez vás, ale pořád ještě můžete držet krok a mlátit hlava nehlava. Od 4.actu si asi moc často neškrábnete a většinou jenom vyvoláváte, ne že by od vás někdo chtěl něco jiného.

Přestože někdo protěžuje Dire Wolfy, za celou hru jsem neměl moc důvodů je vyvolávat. Pro mě byli nejlepší Spirit Wolfes a pokud narazíte na hodně tvrdého bosse (LE, atd.), tak tam se nejlíp osvědčil Grizzly. Taky nezapomínejte na "sokoly", každý správný Pán šelem musí mít aspoň jednoho, jen ten jejich křik se Blizzardu vůbec nevyvedl skoro mi to připomíná havrana. Na začátku se nestojí obtěžovat s jejich vyvoláním ale později jsou hezkým estetickým doplňkem, pokud tedy zrovna není nějaký LE Boss v dosahu a přestože by to tak asi být nemělo, zdálo se mi že docela rozptylují příšerky, hlavně mágové mi přišli s tváři v tvář jasnému sokolu, úplně neschopní.

Pomocník, nejdříve Ice Rogue, jako vždy, potom na NM jsem přešel ke svému oblíbenému Might paladinovi. Teď se mi zdá, že snad kromě čaroděje z III. actu, nemůžete z většinou používaných Hirelingů vybrat špatně. Takový paladin s Holy Freeze by vůbec nebyl špatná volba.

Spirity používat podle potřeby, zvířátka umírají Oak, zvířátka přežívají HoW.

Starci přišli na řadu na 38 lvl a Normal jsem uzavřel na 42 včetně Moo Moo farmy.

Nightmare nic zajímavého, staříci 59 lvl, konec na 61 lvl včetně jatek. Změna pomocníka, co víc napsat.

Hell, navýšení zivota a resistu, nandání Light sestavy pomocníkovi a sobě Poison charmy a snížení players na 1. Ne že by to na Players 8 nešlo, naopak, ale přece jenom PI jsou problém a pokud mají ještě i LI nebo PoisonI je to docela časově náročné. Samozřejmě v partě nikoho nevyhazujte a PI nechte na barbarovi nebo sorce. Na Hell už jsem docela kmital, občas jsem nestačil ani vyvolávat, jak rychle mi zvířectvo umíralo. Ale pořád to celkem šlo utéct sem nemusel skoro před ničím. Vzdal jsem jednou Consil Bosse PI/LI, Extra fast, LE, Magic resist, na životě mě sice neohrožoval, ale vždycky se mi ze čtvrtky oživil na maximum, no nezabili by jste ho. Docela jsem praktikoval obrácenou strategii "živého štítu", živý štít jsem dělal osobně. I bez vybavení na life, jsem s Oakem měl 2500 života, tak jsem vždycky naběhl do skupinky a smečka je za mými zády okusovala. Něco takového vás, ale na "Players 8" ani nenapadne.

Až u Ancients konečně přišel pořádný problém a první úmrtí (že by šel tenhle druidík na HC? Vždyť kdo by lezl na 68 lvl na Hell Aciky, že ano ). Je třeba počkat na no-PI, doporučuji i bez prokletí Amplify a bez Aury. Kvůli tomu poslednímu nepadli hned na podruhé a psal bych tu jaká to byla paráda. Jeden měl Holy Fire, sice ho zvládal Cyklone Armor, ale mana ubývala flašky života žádné a života taky málo, neslo dočerpat manu oblíbeným, pojď sem a dej mi ránu (x% Damane Taken Goes To Mana), no jednoduše katastrofa. Pak několik pokusů, počítám jen ty kdy sem to nevzdal, hned jak se krasavci objevili. I když to bylo hodně vyrovnané a celkem bezpečné, bylo dost času utéci, pořqd kousíček chyběl. Už jsem začal uvažovat i o Spirit Of Barb, ale nakonec se podařilo. Hlavně díky tomu, že se mi Talic někam zawhirlwindil, přejel medvídka a už se nevrátil, ani jsem se nesnažil zjistit kde a co vlastně provádí. Korlic padnul a potom už to byla celkem pohoda. Příprava na staříky probíhala vždy stejně, poházené lahvičky se životem, na začátku jsem jim vždycky nabídnul jednohubkové Spirit Wolfy a potom když jsem se dost nakouzlil a trošku je rozhodil, kouzlil jsem Grizlyho ke Korlicovi a občas se nechat přejet whirlwindem aby byla mana. Madawc má dost často Mana Burn, tak jsem se od něj držel co nejdál. Taky jsem po nich trošku střílel z luku, aby si snad nemysleli, že se tam jenom tak poflakuju. Trošku smozřejmě proto, že jsem se vždycky musel vzdát proměny v medvídka, tedy i celkem obstojného zajištění životem, aby Poison působil tu správnou dobu. Problém byl asi hlavně v tom, že sem byl línej si nanosit dost lahviček abych tam vydržel dlouho, mockrát jsem to musel vzdat když měl Korlic poslední centimetr, přitom to bylo tak perfektně zorganizováno Pokud si chcete ušetřit podobné problémy, nastavte si na ně "Players 8".

Končil jsem na 70 lvl. Sice zase s Moo Moo farmou, ale pro samotného Druida vyvolávače tam opravdu příliš zdrávo není, možná by to zlepšil Holy Freeze paladin.

Snad jediné na co jsem nebyl připraven, že moje smečka trpí na různé mrazení, zpomalování a omračování, to platí na všech obtížnostech. Tím trpí myslím, že to na ně působí extrémně účinně, když to srovnáte se sebou nebo s pomocníkem. Po Frost Nově za zabití bosse je rovnou lepší zvěřinec vyvolat znovu. Diablo u nich způsobí úplné zmrazení, takže pokud to dělá hodně často a zrovna jste se rozhodli nepoužívat Spirit Wolfy, tak se vám Grizzly ani nedostane k ráně. Podobně všechny skupinky s omračováním (třeba poslední ochranka Balla), je hezké, že je třeba Grizzly dokáže sundat na jednu ránu, ale bohužel se k ni nikdy nedostane. Skupinka udrží v nečinnosti i 3 Dire Wolfy, nezbude než zvolit kvantitu. Hoďte vždycky jednoho Spirit Wolfa doprostřed skupinky, ať se na něm vyřádí a zbytek smečky je okusuje z venku. Samozřejmě nejlepší je si je roztahat ničit postupně.

Ještě jsem pozapomněl na "ovládání". Pro všechny Summon platí, že reagují na váš odchod trochu později než pomocník, takže je dobré před pomocníka nacpat vlky, příšerky mlátí do nich, paladin má celkem dobry dosah, tak Jabuje přes ně v dokonalém bezpečí. Když už utečete téměř dvě obrazovky vlčci se k vám teleportují a jsou hned při ruce. Taky, a to platí zas pro všechny, se mi zdají podstatně inteligentnější než, např. Valkyrie nebo Revive, možná je to tím že sem měl většinou pět Spirit Wolfů, tak se v tom množství nějaký kiks ztratil. Prostě se mi se smečkou spolupracovalo velmi dobře.

Závěr
Skvělá postava na no-PI, perfektní v partě, kde sice podporuje jen Oakem, ale dělá živý štít a v klidu zabíjí. PI hodně zpomalují a je třeba na ně mít nějakou tu elementální damage. Základ je mít +skill vybavení a na hledaní tahle postava opravdu není. Ale na druhou stranu, jak můžete juknout na toho mého, žádný GF není třeba, charmy a jewely se dají sehnat, třeba v NM Bloodrunu nebo pomohou kamarádi. Pokud by někdo chtěl jít do extrému, tak jestě mám 4 skillovou rezervu, Arkaine´s Valor určitě nebude takový problém jako ta pravá helma, hodně štěstí.Skutečně mě hodně překvapilo jak pěkně to sním jde, samozřejmě na "Players 8". ))