DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

Nekromancer: Revive nekromancer od Karbi

pro verzi 1.09

Možných strategií je několik :
a) Summoner - čistý vyvolávač s prokletími
b) vyvolávač revivů nebo golema s bone spiritem a prokletími - pracovní nazev ,,varianta B´´
c) Death Knight - necro se superbojovým vybavením a bez pomocníků pomáhá si prokletími
d) Poison Necro - většinou používá dagger s +to necro skills a podporuje svou chabou damage Poison Daggerem a Poison Novou, kvůli rozptylu. Ovšem tento necro je silně závislý na +to necro skills

Já dnes ponechám Poison necra, Death Knighta a Summonera stranou, protože kromě Summonera jsou tito necrové hodně nároční, jak na vybavení, tak na vašich schopnostech. A tak jsem zvolil variantu B.

Rozeberu to do několika částí :
1) Atributy
2) Skilly
3) Vybavení
4) Pomocníci

1) ATRIBUTY
Síla (Strength)
Tak tady se můžete různit. 80 - 130 síly je tak nějak v mezích. Nad 130 už to je docela o hubu a kdo dá do síly víc jak 170, tak ať radši za necra nehraje. Já tedy dávám 100, přeci jen necro nepotřebuje brnění s defence, důležitější jsou skilly a rezisty, nebo další výhodné vlastnosti jako je fast hit recovery, faster cast rate atd. Dobré jsou runová slova Smoke - runy Nef, Lum anebo Stealth - runy Tal, Eth. Ale pokud najdete nějaké dobré brnění, ale nebudete mít na něj sílu, tak si ho osocketujte runou (případně runami) Hel nebo klenotem s -% požadavky (-% requirements). Pokud plánujete získat (i když je to těžké) set Trang-Oul´s Avatar tak potřebujete sílu 106.
Obratnost (Dexterity)
Tady už záleží na strategii. Jak u Summonera tak i u této varianty můžete dexterity zcela ignorovat, pokud ovšem nenajde něco na skilly co jí vyžaduje. V tom případě socketněte runou Hel a pak se podle toho zařiďte. Samozřejmě, dexterita se dá nasbírat na charmech.
Pokud se chystáte hrát Poison Necra tak už to vyžaduje investice. Poison Dagger trochu na AR přidá, ale ne dost, a tak se budete muset obětovat a dát něco do dexterity. Kolik to už je na vás. Já doporučuji 80 - 130, samozřejmě čím víc, tím líp, ale nesmíte zapomínat na vitalitu !!!
Jestliže hrajete alá Death Knight, tak tady jde do tuhého. Death Knight nemá (tedy pokud nemá dagger, což ale není nějaká extra ničivá věc, maximálně Cinquedas nebo Spineripper, ale to se vyplatí hrát poison necra) žádné skilly na AR. Takže tady to je společně s vitalitou nejdůležitější položka. Vyplatí se mít určitě pomocníka z 2.aktu s aurou Blessed Aim. Ale ve variantě B dexteritu ignoruji.
Vitalita (Vitality)
Summoner je dobře krytí a pokud má dobré resisty, tak může vydržet i s 500 životy. Poison Necro s Death Knightem musejí investovat opravdu hutně. 800 životů bych viděl jako jakž takž přijatelné. I když s prokletím Life Tap už by to stačit mělo bohatě. Varianta B kolísá mezi 500 -ti až 600 -ti životy. Já tedy zvedám vitalitu do této meze a pokud už máte body v síle, tak jak potřebujete, tak zbytek už jde do energie.
Energie (Energy)
Death Knight s Poison Necrem tuto položku budou zřejmě ignorovat mana stealingem. Ale Summoner sem musí investovat opravdu hodně. I já se pohybuji většinou až okolo 1000. To už se ale musí najít věci s +mana. Nad 1000 many už to je extrém. Takže varianta B je tedy zbytek.

2) SKILLY
větev Vyvolávání (Summoning skills)
LEVEL 1:
Vyvolání kostlivce (Raise Skeleton)
Dejte jeden bod, jestli hodláte používat Revivy, jinak 0 bodů. Možná že budete neporazitelní s armádou kostlivců na začátku, ale na hell vám budou furt chcípat a to budete bědovat, že já vůl to nedal do něčeho lepšího...

Mistrovství kostlivců (Skeleton Mastery)
pasivní dovednost, takže nemusí být aktivně používána (no to jsem to moc nevysvětlil), pokud chcete používat Revivy tak na maximum. Jinak 0 bodů.

LEVEL 6:
Hliněný golem (Clay Golem)
Základní golem, nic moc, ale nutný k postupu k lepším golemům nebo Revivům.

LEVEL 12:
Vyvolání kostlivého mága (Raise Skeleton Mage)
To samé jako u kostlivců, jenže mají trochu větší výdrž a elementální damage. Pro postup k Revivům 1 bod, jinak 0 bodů.

Mistrovství golemů (Golem mastery)
Pasivní dovednost, pokud jste se rozhodli pro golema, tak maximum. Zvýšením této schopnosti bude mít váš golem více životů a bude rychlejší.

LEVEL 18:
Krvavý golem (Blood Golem)
Velice užitečný, dokáže konvertovat damage do vašeho života. Má slušnou výdrž, ale velmi malou damage. Většinou se kombinuje s Revivy a Iron Maiden ( také kvůli bugu, nevím jestli ještě trvá ve verzi 1.09d). Proti silným bossům, jako Hephasto the Armorer nebo Stařešinům (the Ancients) je ale příliš riskantní, protože ještě než do bosse udeří, tak je to většinou právě naopak a ani se nerozkoukáte a už ležíte na zemi plní překvapení a se slovy : ,,Co to sakra bylo ???´´ A právě proto se většina hráčů bojí vazby s ním. Ale je to jednoduché. Já ho používám hojně, ale když přijde nějaký nabouchaný boss, tak dám prostě unsummon a odvolám ho. Dejte sem 1 bod, ale kdo chce může jít až na 5, zbytek zajistí + to skills.

LEVEL 24:
Odolnosti pro vyvolané (Summon Resist)
Pasivní dovednost, dá vašim vyvolaným příšerám odolnosti. 1 bod nebo více, ale nad 5 už to za to nestojí, protože návratnost je malá. (Zhruba 1% na level)

Železný golem (Iron Golem)
Tento golem také nemá oslnivou damage, ale je zajímavý z několika pohledů :
a) musí být vyvolán z kovové věci (většinou ze zbraně), jejíž vlastnosti si přivlastní
b) jeho malá škoda je kompenzována trnovou aurou (Thorns), která nepříteli vrací zranění způsobené golemovi v několika stovkách procent, bohužel v Pvp a v Hell je Thorns značně penalizováno
c) s každou hrou se ukládá (pokud tedy neumře), a tak se jeho přivlastněné vlastnosti nemění
Popravdě jsem z tohoto golema na rozpacích. Nebýt penalizace Thorns, tak by byl jistě dobrý, ale takhle ... Dejte sem jeden bod jestli chcete Ohnivého golema nebo Revivy.

LEVEL 30:
Ohnivý golem (Fire Golem)
Má opravdu velkou výdrž okolo 5000 životů a damage je ohnivá (kolem 420). Hodí se na ty, co jsou imunní na Magic (+ Physical, jestliže jedete Revive - viz. Summoner). Navíc konvertuje ohnivá zranění do života, ale nemyslete si, že ho Diablo neuškvaří. Pokud vsázíte na tohoto golema tak dejte maximum.

Oživení padlých (Revive)
Jejich výdrž je několikanásbkem původního života oživené stvůry, a damage je také 2x až 3x větší. Samozřejmě je to ale stále málo, a tak je lepší je podporovat prokletími, hlavně těmi co oslabí nepřátele po stránce života. Jako zápor bych viděl to, že jsou hodně pomalí, když se přesunujete (třeba u zombíka si opravdu musíte dát na čas), to by keště nevadilo, ale když od nich odejdete tak daleko, že je neuvidíte na mapě, tak se prostě rozpadnou. A i kdyby vám vydrželi, chtě nechtě nemohou Nekromancerovi sloužit věčně. Po 3 minuty se rozpadnou a budete si muset revivnout nové příšery. Oproti golemovi mají výhodu vtom, že jsou bezvadní na veliké bitvy a s prokletími umí rozdrtit i mnohonásobnou přesilu !!! Doporučuji 5-10 bodů, protože jsem jednou zkoušel dát maximum a s věcmi jsem měl 27 revivů. Je to fajn řeknete si. Jenže jsem neměl tolik many 45 many/Revive x 27 Revivů = 1215 many !!! To já měl 1014 takže jsem si musel počkat. Pokud jste Summoner s Ohnivým golemem tak si přičtěte ještě 250 many. To je nářez, co ? A navíc 27 Revivů už působí, značně extrémně a nepřehledně a myslím že za těch 10-15 skill pointů (bodů) to nestojí, protože 10 revivů odvede svoji práci stejně dobře, dělají vám také dobrý štít a hlavně, nepoměrně levnější na manu. Sice to chvíli potrvá, ale výsledek bude stejný.

větev Jedových a Kostěných Kouzel (Poison & Bone Spells)
LEVEL 1:
Zuby (Teeth)
Chabá damage a malý rozptyl činí zuby kouzlem na h**no. (Omlovám se za ten výraz.) Jeden bod, abyste se mohli dostat dál.

Kostěné brnění (Bone Armor)
Na 20. levelu absorbuje 310 damage (pouze fyzické !!!). Pokud chcete obětovat 1 skill, tak sem dejte 20 bodů. Ale já zůstávám na jednom, abych zpřístupnil Kostěnou zeď.

LEVEL 6:
Otrávená dýka (Poison Dagger)
Pro Poison necra určitě maximum, protože chcete lepší damage a AR. Jestli se nechystáte hrát Poison necra a chcete Poison Novu, tak sem musíte 1 bod dát. Já sem nedávám nic.

Výbuch mrtvoly (Corpse explosion)
Na 1. levelu ubere 60-100 % života mrtvoly a vyšší level zvyšuje jen radius. Proto většinu nekromancerů stačí jeden bod. I tak je to oblíbený skill. Bone Spiritem (nebo Spearem) sejměte jednu dvě příšery a pak bouchejte a bouchejte a bouchejte ... Nutné pro Poison Explosion a Bone Spirit (nebo Spear).

LEVEL 12:
Kostěná zeď (Bone Wall)
Nechte to na 1 bodě, abyste se mohli dostat k Bone Prison, která je daleko lepší.

LEVEL 18:
Kostěné kopí (Bone Spear)

Jeden bod, abyste se dostali k Bone Spiritu, anebo maximum, jestliže Spear je váš šampión. Je levný, plošný (dokáže zasáhnout příšery stojící za sebou), ale na bosse má příliš malý útok a ani na duely se moc nehodí. A navíc má horší zaměřování než Bone Spirit a damage okolo 400.
Výbuch jedu (Poison Explosion)
Jeden bod, protože je pomalejší než Corpse Explosion, kde dojde k okamžitému výbuchu. Jenže tady uniká z příšery jed a je nutné ji udržet na místě delší dobu. Já nejsem Poison necro a tak nedávám nic.

LEVEL 24:
Kostěná věznice (Bone Prison)
Dokáže obklopit nepřátele a dá vám dost času na to abyste je zabili Bone Spirity (ty zdi neublíží). Také pohltí blesky u LEB (Lightning enchanted boss), navíc na Hell vydrží hodně dlouho. Vyplatí se jeden bod, zbytek na +to skills.

LEVEL 30:
Kostěný duch (Bone Spirit)
Pokud nemaxujete Bone Spear tak dejte maximum. Je sice drahý a málo plošný, ale na bosse a duely výborný. A přiznejme si že kromě Minion of Destruction nejsou příšery takový problém jako bossové. Je samozaměřovací a damage má okolo 500. Dobře se kombinuje s Corpse Explosion a Bone Prison.

Toxický prstenec (Poison Nova)
Poison necro sem dá maximum. Zbytek, ale také může maxovat. Nemyslete si však, že jí budete používat na bossy. Poison Nova se hodí na shluk malých a dotěrných příšerek (Fetishové, Falleni atd.). Damage má okolo 650 / 2 sekundy a rozptyl do všech stran. Stejně se ale nemohu zbavit dojmu, že na Helll nefunguje tak, jak by měla.

větev Prokletí (Curses)
Nebudu zde probírat větev kde je Attract a Confuse atd., protože jsem je nikdy nepoužil (sám nevím proč)

Zesílení škod (Amplify Damage)
Jeden bod, ale taky více. Toto prokletí používají bossové s cursed a je to celkem znát. Více bodů zvyšuje jen trvání a radius.

Oslabení (Weaken)
1 bod, abyste se mohli dostat dál (pokud chcete), jinak nic. Je to neužitečné, už to nepoužívám.

Železná panna (Iron Maiden)
1 bod nebo více, protože tady se zvyšuje účinek, radius i doba trvání. Nevím jestli funguje ještě ve verzi 1.09 Iron Maiden bug (ale to využijete jen u Duriela), ale i tak se celkem ještě používá. Vrací nepřítelovi damage, kterou na vás sešle, bohužel v Pvp stejně jako Thorns (trní) silně penalizováno.

Děs (Terror)
1 bod, dejte si ho na záchranné tlačítko, způsobí, že monstra od vás utečou. Více bodů není nutných.

Vysátí života (Life Tap)
1 bod, když to s vaším žoldákem a miniony vypadá špatně, tak sešlete Life Tap, čímž jim dáte 50 % life steal (sání života).

Sešlost (Decrepify)
1 bod, více bodů zvýší radius a dobu trvání. Toto prokletí docela používám, jednak nepřítele oslabí a zpomalí a ještě mu dáváte větší damage. S Revivy to docela funguje.

Snížení odolností (Lower Resists)
1 - 10 bodů, protože čím výš, tím silnější účinek, radius a dobu trvání. Urychlí zabíjení příšer Bone Spirity, protože snižuje i odolnosti vůči kostěným kouzlům. Výhodný na závěrečné bossy.

3) VYBAVENÍ

Helma: Undead Crown, Tarnhelm (bohužel bez rezistů), Harlequin Crest, Peasant Crown a helma ze sady Trang Oul´s (dále TO)

Brnění: Silks of Victor, Arkaines Valor (no jo, ale co ta síla ???) a brnění ze sady TO

Zbraň: vše s +skilly (pokud s 20 %fast cast rate, tím lépe), nabízí se Ume´s Lament (+2 skilly necra, 20 % rychlejší kouzlení ...)

Štít: vše co má rezisty, budete je potřebovat, nejlepší jsou totemy pro nekromancera, buď ty co dostanete od Anyi a nebo totem ze sady TO (ano už zas), který se dá ještě soketnout (doporučuji diamantem pro +19 všechny rezisty)

Rukavice: asi Frostburn, kvůli maně nebo Venomgrip pro Poison necra, jinak hledejte něco na rezisty, opět jsou nejlepší rukavice ze sady TO

Opasek: Lenymo a Nightsmoke jsou dobré pro kouzlící charaktery, ale nekro potřebuje místo na lahve, takže se koukněme jinam, dbejte i na FHR (fast hit recovery), opět je nejlepší opasek ze sady TO

Boty: body v sadě TO nejsou a tak se musíte podívat po těch co mají 20 - 40 % faster run/walk, podle mě jsou výhodné Gore Rider, Tearhunch (+10 ke všem rezistům), nebo setové body Sander´s Riprap

Amulet: tady spíše rare +2 necro skills a rezisty, nebo Mara´s Kaleidoscop (velice dobrý snad pro každého), Eye of Etlich by bylo krajní řešení

Prsteny: SoJe (Stone of Jordan) anebo rare se skilly, možná Constrict Ring, ale jen v krajním případě (vysává 30 života), pokud budete potřebovat zoufale rezisty

4) POMOCNÍCI

Jednoznačně je nejlepší Paladin z 2.aktu s aurou Holy Freeze. Zbytek se též hodí, ale Holy Freeze nepřítele zpomalí a to pomůže hlavně Revivům nebo golemovi, protože golemové jsou známi svou leností.

Z diskuse ve foru:
Original assassin
Pozor na Bone Prison u Baala. Nevím proč, ale jeho kouzla prochází SKRZ (osobní zkušenost ). Takže na kostěné vězení zase až tak moc nespoléhejte, zvlášť když minioni a merc mají zafixováno ZABÍT NEPŘÍTELE, HURÁÁÁ a samozřejmě vám rozpráší kostěné vězení napadrť. Nicméně u nekra je to jedno z nejlepších kouzel a často vám zachrání pr... - používání prostě záleží na okolnostech.