DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

Paladin: Hammerdin ve verzi 1.10


Pro verzi 1.10

Ragnarod's Hammerdin guide - Final Version
Zkrácený překlad z dii.net

Stats
  • Strenght -dost pro vybavení, jaké máte, ne víc
  • Dexterity - dostatek na dobrý blok s holy shieldem. Můj pala má asi 125 base dex, to by mělo stačit
  • Vitality - všechno co zbude sem
  • Energy - nic, vyžeňte to věcma

    Skilly:
  • Blessed Hammer - váš hlavní skill a hlavní a asi jediný druh útoku. Dělá plně magickou damage a ignoruje magické resisty Undead a demonů- 20 bodů
  • Concentration - tato aura je jediná, která zvyšuje damge Bleesed hammeru. 20 bodů.
  • Vigor - synergie pro BH, dost zvyšuje damage. 20 bodů
  • Blessed Aim - druhá synergie pro Blessed Hammer. Navrhl bych 20 bodů pro čistého hammerdina ale jestli chcete I sekundární utok dejte méně. 1-20 bodů
  • Holy Shield - pomůže vám udržet blok na 75% a dá vám defense. Stačí na 10 I s +skilama. Ale můžete ho I maxovat, jestli máte dost bodíků 1-20 bodů
  • Charge - chcete-li podpůrný skil, tenhle je nejlepší. Dělá spoustu damage na 1 uder, není ovlivněn IAS, takže concentrate nevadí a má společnou synergii s BH (vigor). V betě je ale charge dost buglé, snad to spraví ve finální verzi. 1-20 bodů.
  • Redemption - 1 bod potřebujete, je vysoce užitečný pro hammerdina, snižuje náklady na manu. 1 bod.
  • Meditation - také velmi užitečná aura pro manu a přátelštější k partě. 1 bod
  • Salvation - hodí se, když máte malé resisty, je to spíš pro partu. 0-1 bod
  • Conversion - pár bodíků zde vám pomůže s kontrolou davu, hodí se zvláště v hardcore. Nepotřebujete se trefit, abyste potvoru zkonvertovali, takže nepotřebujete attack rating.. 0-5 bodů

    Výbava
    Potřebujete fast cast rate, +skill, slušnou zásobu many abyste nemuseli investovat do energy, resistence jsou velmi potřebné.
  • Helm - +skills a/nebo mana, - Tarnhelm, Lore (OrtSol), Peasant Crown, rare circlet. Nejlepší Harlequin Crest, nebo ty nové - Crown of the Ages. Atract na Delirium runeword (LemIstIo), +2 skills a vitality z ní dělá také dobrou volbu.
  • Amulet -cokoli s +skill, +2 pala amulet s fast cast. nebo Mara's nebo Seraph Hymn.
  • Armor - s fast cast a/nebo +skills, TalEth je dobrý startovací armor. Koncové brnění by měl být Vipermagi nebor the Que-Hegan's, ale nejlepší pro tenhle build je Enigma runeword (JahIthBer)
  • Zbraň - začal jsem se Sander's wand (Spectral Shard by taky byl dobrý), a později Wizardspike nebo Suicide Branch nebo Heart of the Oak (KoVexPulThul) ve Flail
  • Štít - Hlavní je blok. nejlepší Herald of Zakarum , jinak třeba Sanctuary (KoKoMal) runeword, Blackoak, Stormshield nebo unique Aegis (Medusa's Gaze)
  • Rings - rare rings, s mana, fast cast, resistances, stats... nebo Stone of Jordan, Bul-Kathos Wedding Band, a Ravenfrost
  • Opasek - craftujte caster belt a pak Trang's Belt, Tal's Belt, Thundergod's Vigor, Gloom's Trap, Nightsmoke, Arachnid Mesh nebo Verdugo's Hearty Cord
  • Rukavice - nějaké rare s mana, resistances, strenght nebo dexterity. Magefist pro the fast cast, Chanceguards ,, Frostburns na manu, a Hellmouths proti fire damage, setové . Trang Oul's gloves,nebo Immortal King's gloves
  • Boty - Rare, waterwalks, Silkweaves, Marrowwalk, Aldur's a Sander's boots
  • Charmy - fast hit recovery, mana, life , resistances. +1 combat paladin charms

    Jak hrát

    Hrál jsem na players 5 v normal. Protže blessed hammer I concentration vyžafují levle18, začal jsem jako obvyklý paladin bojem nablízko. V akt 1 norm byste měli dosáhnout level 18. Investujte do concentration a dále jen cestičku k holy shield, a Blessed hammer

    Asi to bude s BH až do levlu 30 (to budete asi v aktu 4), kdy dostanete redemption. Do té doby musíte ještě používat I zbraň v boji nablízko. Napřed jsem měl defiance pomocníka, potom holy freeze

    V místech jako maggot lair nebo worldstone keep je obtížné používat BH. Zvykněte si na spirálovitý vzor kladívek - vždy hozeny z jednoho místa asi tak z pozice na 9.30-10.00 . to je klíč k zabití vzdálených útočníků, protože kladívka k nim nedoletí, musíte přijít blíž. Můžete použít charge. Snažte se dostat napřed dálkové útočníky. Bylo otestováno, že když přijdete těsně k útočníkovi a je to přesně vlevo, dolů, vpravo a nebo přímo nahoru, vaše kladívka je trefí.

    Nejtěžší místo pro hammerdina v celé hře je maggot lair. Můžete občas zabít protivníky, když jsou napravo od vás, ale ty co jsou nalevo, nedostanete. Doporučuji spoléhat na pomocníka anebo použít sekundární útok.
    .
    Další taktika je udělat kladívkové políčko a ustoupit a nalákat do něho protivníky. Dost nebezpečná potvora je teď Balrog s jeho ohnivým útokem. Určitě potkáte 2 unikátní Balrogy - jednoho u pečetě v chaos sanctuary a druhého u Baala. Dostaňte je na volné prostranství a snažte se je mít napravo od vás. Naházejte tam kladívka než vylezou, pak vždy o 2 kroky ustupte a házejte další. Listera možná budete muset odlákat , vyčistěte si boční chodby.

    Největší výzva ve hře jsou ancienti. Doneste si lahvičky. Budete potřebovat hodně many. Držte si odstup. Tady se hodí vigor.

    Andariel není problém, u Duriela se vyhněte prvnímu útoku a pak ho tankujte nebo obíhejte dokola. U Mefista se snažte dostat blízko, pak neháže tu ledovou kouli. Diablo bude obtížný, zkuste ho taky tankovat, jestli máte dobré resisty a blok.

    Asi nejtěžší bude Baal. Má hodně života a jeho útoky jsou docela otravné. Snažte se dostat k němu co nejblíž, takže nepoužije svůj útok na vysávání many ale asi se bude teleportovat a odšoupne vás tím ledovým útokem, který může být nebezpečný, jestliže nemáte resisty na cold aspoň na 50%. Když se rozdvojí, tak vám bude cucat manu, někdy pomůže jít do města a ten klon zmizí.

    Ještě jednou zdůrazňuji resisty v Hell.