DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

Magické vlastnosti na věcech


Pro verzi 1.10
Deadly strike a critical strike (smrtící úder a kritický úder)
Deadly strike i critical strike je šance, že uděláte při fyzickém útoku dvojnásobnou damage (škodu). Deadly strike je aplikován po skilech jako je critical strike a jiných bonusech k damage. Nikdy se nesčítá s critical strike, které mají Amazonky, barbaři a assky (v příp. že používají claws). Funguje to tak, že se napřed uplatní šance na critical strike, a teprve, pokud je neúspěšná, uplatní se šance na deadly strike. Procenta šance na deadly strike na jednotlivých položkách se sčítají.
Mastery bug u barbara a assky byl ve verzi 1.10 opraven
Není jisté, zda platí v 1.10: Podle Jarulfa mají potvory 5% šanci na critical strike, ale na rozdíl od postav se při něm zdvojnásobuje jakákoli damage, kterou dělají. ???.

Absorption
(info je z verze 1.09 ale asi platné)
Absorpce je typ resistence, která vás zároveň léčí. Absorp je většinou pevné číslo, ale může to být i procento . Např pokud máte 5 lightning absorp, a dostanete úder s 20 lightning škody, 5 bude absorbováno a ještě přidáno k vašemu životu, potom dostanete 15 damage, takže utržíte celkem 10 damage . V zásadě stačí odečíst dvojnásobek absorpce od útoku tohoto typu.
20 light absorb na pásku Thundergod vymaže 40 lightning damage z každého blesku, který vás zasáhne.
Absorpce se přidává nejdřív, takže pokud máte plný počet životů, tak se nepřičte, jen se redukuje škoda. Kdybyste měli plný počet životů, a dostali škodu 20 , dostanete výsledné poškození 15. Absorpce je kalkulována až po uplatnění "reduced magical damage" vlastnostech , pokud je máte a po vašich resistencích.
Nejpopulárnější položky s absorbem je unikátní bižuterie - Rising sun amulet (oheň), Dwarf star ring (oheň), Raven frost ring (chlad), pásek Thundergod (blesky), maska Blackthorns face(blesky), také některé zbraně mají absorb... Právě díky léčivým účinkům takových položek není povolena více než 1 absorp položka na živel na postavě při legit duelech
Ve verzi 1.10 je maximum procentní absorpce 40%

Crushing Blow
(info pro verzi 1.10)
Crushing Blow je šance, že potvoře jedním úderem uberete x% života , kolik, to záleží to na typu potvory a typu útoku. Crushing blow se aplikuje před vaší normální damage, kterou děláte při útoku. Následující přehled ukáže, jak velká část se ubere z života potvory při útoku, kdy se šance na crushing blow uplatní, a to ze skutečného množství života, které potvora právě má, ne z maxima, takže zaznamenáte velký úbytek z plného života potvory na počátku a jen velmi málo u těch, které ho již mají méně. Životy, které se uberou, se rovněž škálují podle počtu hráčů ve hře - ubraná hodnota se vydělí počtem hráčů (takže uberete jen jako byste byli v player 1 hře).
Fyzická resistence má na crushing blow vliv, ale jen když je kladná (tzn, že když je potvora resistentní, tak je účinek CB menší) . (info od Jarulf)

Crushing Blow je nejlepší, když ho máte vysoké procento a útočíte velmi rychle anebo pokud máte nízkou damage, tak je to velký rozdíl. Pokud máte více položek se šancí na Crusing blow, ta procenta šancí se sčítají. Takže máte-li Goblin toe (25)+ Guillaume's Face (35)+Immortal king maul (40) = 100% šance na crushing blow při útoku nablízko... Kde najdete Crushing blow - na zbraních i na brnění, např uniq boty Goblin toe, Gore rider, setová helma Guillaume's Face, uniq brnění Rattlecage, rukavice Venom grip, craftované rukavice. ..

Open Wounds (otevřené rány)
info pro 1.10
Je šance, že potvora začne krvácet a ztrácí zdraví. Věci s open wounds se skládají (sčítají se šance ???)

Trvání:: 200 framů (to je 8 sekund).

Damage na sekundu je následující, L ve vzorci je level (úroveň) útočníka.

L=1-15: 25*(9L+31)/256
L=16-30: 25*(18L-104)/256
L=31-45: 25*(27L-374)/256
L=46-60: 25*(36L-779)/256
L=61-99: 25*(45L-1319)/256

Nějaké příklady:
(clvl = character level neboli uroveň útočníka)
Clvl 10: 11.8 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 94.5 damage.
Clvl 30: 42.6 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 340.6 damage.
Clvl 50: 99.7 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 797.7 damage.
Clvl 70: 178.8 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 1430.5 damage.
Clvl 90: 266.7 za sekundu po dobu 8 sekund, celkem 2133.6 damage.

Ta damage je dělena 4, je-li cílem hráč. Jestliže je to útok střelnou zbraní proti hráči, dělí se damage 8

Proti bossům a championům se damage dělí 2.

Tip Od Craziela z theamazonbasin , překlad: Saesa
Open Wounds jsou zaneseny do bezneho damage v momente, kdy je prisera zasazena. Nezalezi na tom, jakym druhem damage je poskozena, za predpokladu, ze je ( v pripade elemental dmg ) vetsi nez nula po pouziti vypoctu rezistence a absorbu. Takze noseni small charmu, ktery ma 1-2 fire/cold/lightning damage by melo dovolit spusteni efektu Open Wounds proti PI prisere, dokonce i s druhou imunitou.
Monstra maji take v monstats.txt obsazen radek, ktery je oznacen jako "bleed" - krvaceni - ktery kontroluje, zda je videt krvaceni, kdyz danou priseru zasahneme. Na monstra u kterych krvaceni nevidime vsak stale pusobi Open Wounds. Kdyz na ne najedete mysi, uvidite jak se jejich zivot pomalu odcerpava.Videl jsem to u skeletonu, gloamu, finger magu, PI priser, urdaru v Hellu, bossu, championu, Diabla a dalsich. Zabil jsem Diabla na Hell v bete s Open Wounds.
Open Wounds bylo prirovnano k zaporne regeneraci monster. Neni rezistovatelne, nebot to neni ve skutecnosti damage, je to spise "uzirani zivota -[nejake velmi vysoke cislo]".
Osobne jsem zaznamenal, ze kdyz utocite nepretrzite na priseru s Open Wounds, jeji hodnota zivota klesa rychleji. To samozrejme mohlo nastat, protoze zanedbavam miniscule damage jako pridavek k Open Wounds. Ale vypatral jsem, ze zasahovani monster jednou a pak ho nechat jednoduse krvacet is mnohem pomalejsi nez kontinualni zasahovani s Open Wounds, dokonce i v pripade, kdy damage pochazela z suntskych "Malice" Blade Talonu a pusobila pres Blade Fury. Me damage by vazne melo byt skoro neviditelne, a jeste k tomu jsem zabijel rychleji s Malice + Open Wounds + kontinualni udery nez nekteri hraci v pozdni NM / casnem Hell.
Hit Freezes Target (zásah zmrazí cíl)
Věci s touto vlastností mají šanci, že cíl bude zmražen. Vzorec je:

Šance na zmražení 50 + (AL + (B*4) - DL) * 5

AL = úroveň útočníka
DL = úroveň obránce
B = mrazicí bonus z věci (normálně 1)

Je-li to útok na dálku, AL má penalizaci -6.
Je-li to útok na dílku, šance se dělí 3

Délka zmražení = (šance - roll) * 2 + 25 framů
S minimální délkou 25 framů (1 sekunda) a maximální délka 250 framů (10 sekund)
Roll je náhodné číslo ??

Hit Blinds Target (zásah oslepí cíl)
Snižuje vzdálenost, na kterou vás potvory vidí (podobně jako u nekra Dim Vision).

Vzorec je následující:

Šance = 50 + (úroveň útočníka + (Bonus * 4) - úroveň obránce) * 5

Kde bonus je, kolik věcí s Hit blind target hráč má -1.
Některé věci mají něco jako hit blind target +2, což znamená, že se počítají jako 2 věci pro výpočet bonusu. Dálkové útoky mají 1/3 této šance

Úroveň Dim vision je pak : (šance - Roll) / 5+1, max 20.
Roll je náhodné číslo ???

Slows Target By % (zpomalení cíle o %)
Jeví se jako zchlazení ale není to útok chladem
Je omezen na max 50% v PvP
Ignores Target Defense (ignoruje obranu cíle)

Tato schopnost nefunguje na Unikátní , Super Unikátní potvory, žoldáky, Hirelings, juiné hráče a koncové bossy. Ačkoli je ignorována obrana cíle, stále je brán v úvehu rozdíl levlů hráče a potvor, více v článku a AR a jak se trefit (není ještě upraven na verzi 10 ale základy platí)

+ Fire Skills
Věci s +Fire Skills mají vliv na všechna ohnivá kouzla kouzelnice, Amazonky (Fire Arrow, Explosive Arrow, Immolation Arrow), Paladina (Holy Fire), Druida (Fire Claws, Firestorm, Molten Boulder, Fissure, Volcano, Armageddon), a Assassinky (Fists of Fire, Fire Blast, Wake of Fire, Wake of Inferno). Nemají vliv na Fire Golem u nekra ale zvýší ohnivou část damage.
Podmíněné volání kouzel na věcech
On Striking (při úderu/zásahu)
Tedy když skutečně zasáhnete potovru.


On Attack (při útoku) Pokaždé, když útočíte (švihnete zbraní ).

When Struck (když jste zasaženi)
Když vás něco zasáhne.

zpracováno podle Arreat Summit ze dne 19.11.03 a tipů z verze 1.09