DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

Hra v partě - základní info

pro verzi 1.10
Z Arreat Summit přeložil Lord Mystic

Výhody party

Sdílená zkušenot, prachy, informace kde jsou další členové party a questy. Parta dovolí hráčům vraždit společně. Hodně dovedností je využitelných pro celou partu, např. paladinovy aury působí nejen na paladina, ale na všechny v partě a žoldáky v danném okruhu dovednosti.
Nastavení party
Defaultně pod klávesou "P" je party okno. Tam můžete vidět seznam dalších hráčů co jsou ve stejné hře. Jména bíle označeny jsou neutrální (bez vzájemných výhod a navzájem se nezraní), zeleně označení jsou ve vaší partě (využívají všech výhod party) a červení jsou nepřátelští.
U jména můžou být ještě tlačítka "INVITE" pozvání do party, "CANCEL" zruší předešlé pozvání do party a "ACCEPT" potvrdí vstup hráče do party kam byl pozván. Když tlačítko není dostupné, znamená to že hráč je v jiné partě.
Z party může každý hráč odejít stiskem klávesy "LEAVE", která je v horní části party okna. Když jste odešli z party kde zůstalo více než dva hráči, tak ostatní hráči v partě zůstávají. Po odhlášení z party se můžete zase přihlásit nebo do jiné.
Vlevo jsou další tři nebo čtyři tlačítka (v závislosti jestli hrajete Hardcore nebo Normal):
Meče vedle sebe / překřížené - když dáte skřížené meče, vyhlásíte danému hráči válku :). To můžete udělat max. jednou za minutu.
Zámek (jen u hardcore) - dovolí nebo zakáže ostatním hráčům obrat vaší Hardcore mrtvolu.
Pusa - povolí nebo zakáže od danného hráče zobrazovat všechny zprávy.
Ucho - povolí nebo zakáže slyšet veškeré zvuky od danného uživatele.
Vztahy mimo partu
Každý hráč může mít dva vztahy k ostatním hráčům - neutrální a nepřátelský (Hostile).
Hostile: Můžete zranit daného hráče, stejně jako monstra. Pokud vám někdo vyhlásí válku, automaticky jste válku vyhlásili také. Vyhlásit válku lze pouze z města, cílový hráč může být kdekoliv.
Neutral: Nemůžete zranit hráče s tímto nastavením.
Zkušenost je sdílená uvnitř party
(nevím jestli jsem to dobře pochopil a přeložil...) Když zabije někdo z party potvoru, tak za každého člena v partě co je v dosahu automapy, se zvýší celková zkušenost pro všechny přítomné o 35% za každého.

Následně se podělí celková získaná zkušenost následovně:
Každý člen party dostane část celkové zkušenosti za zabití potvory - podíl se rovná (úroveň hráče / celkový součet úrovní všech hráčů). citace:
Příklad: první hráč je na 10lv a druhý na 20lvl. Zabijou společně potvoru za 1000zkušeností. Celková zkušenost je 1000 + 35% = 1350 zkuš. První dostane 1350 * (10/30) = 450 a druhý 1350 * (20/30) = 900. To znamená že první nedostane polovinu jak by se mohlo zdát podle poměru úrovní, ale pouze 33%, za to druhý dostane 67%.
To není vše. Dále se každému hráči ještě upravuje zkušenost podle rozdílu úrovně hráče a zbité potvory. Když je rozdíl úrovní +- 5 a méně, získá hráč 100% své zkušenosti. Pokud je rozdíl úrovní velký (přes +- 10), získá hráč minimum 5%. Proto když zabíjejí postavy na vysokém levelu potvory, získají jen malou část zkušenosti a pokud zabíjejí postavy na nízkém levelu potvory na vysokých levelech, získávají také malý podíl zkušenosti!
Omezení získávání zkušenosti
Člen party musí být vzdálen maximálně 2 obrazovky od zabité potvory, aby získal zkušenost za zabití v partě. To je pro postavy na nízkých levelech, které by se chtěli přifařit k našláplým grupám a získávat někde v ústranní zkušenosti.
Zlato je děleno v partě
Zlato, které kdokoli z členů party sebere ze země, se automaticky rovnoměrně rozdělí mezi všechny členy party. Proto ho sbírejte, prospějete nejen sobě ale i ostatním
Šance na vypadnutí čehokoliv ze zabité potvory
Vcelku velice zajímavá věc. Za každého člana party který je v dosahu při zabití potvory se zvyšuje šance na vypadnutí čehokoliv. Více méně toto platí i pro single po zadání příkazu /players x.
x=1 1-(0.75^1) = 0.250
x=2 1-(0.75^2) = 0.438
x=3 1-(0.75^3) = 0.578
x=4 1-(0.75^4) = 0.684
x=5 1-(0.75^5) = 0.763
x=6 1-(0.75^6) = 0.822
x=7 1-(0.75^7) = 0.867
x=8 1-(0.75^8) = 0.900
To znamená že když jedu sám, tak mám 25% šanci že něco vypadne a když nás pojede 8 nebo zapnu simulaci 8 hráčů /players 8, tak je šance 90%! A to už se vyplatí :wink:
Town Portal
V partě můžete téměř bez omezení používat town portály členů party. Jedinou vyjímkou jsou portály vedoucí do lokací, kam ještě nemáte přístup díky nesplněným questům, např. Canyon of the Magi/Seven Tombs/Duriel's Lair (The Summoner), The Harem/Palace Basement/Arcane Sanctuary (The Tainted Sun), Durance of Hate (The Blackened Temple), The Worldstone Keep (The Ancients), The Secret Cow Level (Terror's End in DII classic or Eve of Destruction in DII: LoD).
Jak rozdělit kořist
Pokud se nemůžete dohodnout kdo jaký dostane nalezený předmět, tak si řekněte že se budete střídat a pak třeba něco vyměníte. Mi hrajeme dva, každý jiný charakter, tak komu co se hodí a když oboum, tak to dostane ten slabší - myslím cool pro partu znýmejch lidí.

Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak vůbec nezáleží kdo zabil nestvůru. Záleží pouze na tom o kolik jsem výše či níže než členové party a aby jsem byl co nejblíže levelem k nestvůrám které rubu.

Nevim:
Vyse zkusenosti, kterou dostanes v parte zalezi na dvou hlavnich vecech.
1) na rozdilu hracovy urovne a prumerne urovne v parte
2) na rozdilu hracovy urovne a urovne monstra (pr na 90. lvl dostanes temer nulovou zkusenost na normal, ale uz podstatne vice zkusenosti dostanes a stejny typ monstra na hellu)