DiablovoDoupě LITE - texty a odkazy

Paladin Martyr od Kefir

pro verzi 1.10
Autor: KEFIR

HC 1.10 Lader for party

Tak úvodem je potřeba říct, že sou to dva buildy skombinované dohromady a jeden těží z druhého je to v podstatě taková symbioza.Kombinací je zealot a martyr.

Taky je třeba říct, že tento build nebo minimálně jedna jeho polovina není vhodná pro ty kdo paladina hrát začíná nebo kdo začíná HC.

V kostce skilly:

Staty:

Celá krása tohoto buildu a umění zároveň je skombinovat rychlost (IAS) a Life leech tak aby to vše fungovalo ve vzájemném rytmu.Pokud například platí, že tesladin může celou hru projít takřka s ničím o tomto buildu zase platí že je bytostně závislý na věcech.

Takže k jednotlivým skilům:

Sacrifice:

Skill dostupný již 1 levelu nám přidává dmg +180%. Tedy markantní nárůst dmg dálší výhodou je nulový mana leech a přídavek AR ……. Nevýhodou tohoto skillu kterou již záhy zjistíme je 8 % úbytek života z dmg kterou udělujeme monstrům.

Pro nás to znamená dvě věci máme obrovskou dmg za cenu ztráty života což je tak trošku masochizmus ^^.

Této ztrátě musíme nějak zabránit a to se řeší položkami s xx % Life Stolen Per Hit a Damage reduced.

Tedy musíme z potvory zpátky nasát life diky sacrifice ztracený nebo redukovat tuto škodu.

Pokud strácíme díky sacrifice 8% bohužel nám nestačí mít na výbavě 8% Life Stolen Per Hit k anulování ztráty.Proc?

Popíšeme si co se vlastně děje:

Sání života a vůbec sání se počítá z fyzické škody které monstru udělujeme tedy elementární útoky a kouzla efekt nemají.Monstrum nesmí být fyzicky imunní a musí krvacet. Tedy nesajete ani z koster.

To co nasajete je závisle na těchto faktorech:

Z toho asi jedinému nerozumíte položce Drain:

Je to tzv (vysušování) od potvor – tento efekt byl například v 109 u Burning dead v sewers ale v 1.10 dosahlo více rozšíření na více potvor.

V podstatě je to číslo, které redukuje sání.
100 = plné sání, 0 = žádné sání.

Vzorec pro sání výpočet sání je:
Součet % sání ze všech položek /(obtížnost) * (resist) * (drain)

Příklad:
Zombie v hell Blood moor: mají 50% fyzické resistence a 50 drain (H).
Sání je: v tomhle případě 1/12

Tedy pokud budeme mít LL 10% moc nám to nepomuže a budeme ztrátoví…..

Další cesta jak eliminovat utržené zranění jsou položky DR - redukce škody. To jest stejný princip který využívate při boji.DR eliminuje vaši škodu……..byt utrženou ze sacrifice. Hromada itemu ma položky LL i DR pohromadě po těch se sápejte co nejdřív…např.String,Gáza.

Zeal:

Máme jako sekundární skill na případy kdy nemůžeme sát např kostry a některé potvoty u kterých je penalizace na sání např Mef a Diablo na Hell. Diky sacrifice máme zvýšený dmg zealu o 240% což se taky hodí

Holyshield:

HS ano nebo ne?

Pro HS mluvi jednoznačně hodnoty FBR a zvýšeni defense atd.. proti mluví fakt, že než využijete plně HS musíte zainventovat 5 bodu preq a do HS kolem 10 bodu což nam dělá +/- 15 bodu pryč.

Některá strategie si to může dovolit bez HS (frost crusader…..) jiná ne.

Proto si rozmyslete HS pokud máte věci s položkami typu DR a dobry štít je paladin na HC hratelný i bez HS a znám spoustu lidi co tak bez problému hraje……. pokud ale ne a zainventujete do HS uvědomte si strátu 10 bodu minimálně než HS budete moci používat.

Výhodou HS je procentuální zvýšení vaší defense.Počítám-li hráče i jeho výbavu +all skills, průměrně dostávám +250% defense, což je krásný bonus.

Je spousta hráčů, co si voli k tomuto účelu def merce z norm. Já nejsem zastánce vysoké defense, upřednostňuji spíš fakt, že čím rychleji zabijete monstra, ti míň se do vás mohou strefit a v případě nevymaxování defense hodně vysoko je to k ničemu a v hellu bude vždy pár potvor, co se do vás trefí.

Ale rozumná míra defense je víc než dobrá.

HS je tedy stanoven na 10+, což odpovídá successful blocking 30% .Paladin používající HS dostává +50 efekt FBR tedy rychlejší blokování.Není tedy problém vzpamatovat se po bloku po 2 framech. Na jeden fram potřebujeme ještě 86 FBR.

Tady nelze stanovit přesný nástup bodů určující, zde bude vaše výbava.Snažte se dodržet max block.Hodnotu zjistíte, když najedete myší ve vašem screenu na defense a chvíli postojíte. Tak zjistíte, kolik ste schopni vyblokovat.

Co jste schopni vyblokovat, závisí na druhu štítu (%bloku na štítu), úrovni postavy a dexteritě viz tento vzorec:

Celkové % blokování = (%blokování * (Dexterity - 15)) / (level postavy * 2)

Vidět s toho je to že:

  1. čím vyšší % blokování na štítu ,tím líp pro vás
  2. čím více dexterity, tím líp kolik dexterity třeba viz kalkulátor na euro-pvp nebo diablo2.de

Pokud nedáte do dexterity za lvl, pak při každém zvýšení levelu, vaše šance na blok klesne.

Ja jsem zastánce HS v 1,10 samozřejmě je mozne HS vypustit a soustředit body jinam ale jen pro zajimavost se podivejte na FBR s Holy shieldem a bez nej. Tommiho tabulka FBR

Opravdu je z toho vidět o kolik se približíme vysněné 1 framove hranici ?

Vezměme to takhle:
První, co jde do styku s mečem Blood lorda, je vaše defense. Pokud projde přes vaši defense, nastává úloha pro váš štít, čím míň budete nuceni blokovat štítem, tím lip pro vás. Proč?

Protože o to víc můžete rány rozdávat a nehrozí stav kdy se dostanete do block locku.To je tehdy kdy jen blokujete a žádné rány nerozdáváte stane se to například tak že :

Vaše plechovka blokujete rychlostí 5 framů tedy blokujete 5 krát za sekundu a ejhle monstra vás sekají 6 krát za sekundu (tedy jeden útok málo přes 4 framy), tak vás pravděpodobně buď zasáhnou či vás zaklesti do block locku tudíž budete jen blokovat a nebudete útočit.

Tímto chci říct defefense a váš štít je jediná bariera před hordou fanatických extrafast extrastrong fire enchanced light enchanced stone skin cursed krav

Fanatismus:

Tato aura má 5% synergii k sacrifice ale hlavně nám přidává mimo DMG a AR pěknou dávku IAS k plně funkčnímu martyrovi potřebujeme dostat naši rychlost útoku na 8fpa co to znamená :

Rychlost útoku se udává ve framech.
1 Fram je 1/25 sekundy.
Maximální rychlost s sacrifice je na 8 framech tzn. rychlost útoku asi 3x za sekundu.

Tu je kalkulátor

Než začnete socketovat runy shael nebo 40/15 jewely podívejte se do kalkulátoru zda vůbec dosáhnete breakpoint.

Redemption

Ma synergickou vazbu k sacrifice a vydatně nám pomůže v težkých chvílích s life :-]

Další výběr aur je na vás ja zvolil Conviction kvůli party :-] Ta snižuje resisty a defense monster …strop aury pro resisty je lvl 25 tedy po uvažení zainvestujte tolik abyste dosahli tohoto lvl I s itemy +all skills.
Já dal hodnotu na 15-.

Na cestě k této auře potkáte auru sanctuary která je tež docela zajímavá.

V koncepci je zmíněná aura Fanatismus zejména kvůli IAS ale není nutně nezbytná. Se sacrifice se krásně doplňuje kterákoliv útočná aura například lze to hrát s holy frezze a celkem bezproblémově.

Co mějte na paměti vždy je IAS, LL, DR to sou nejdůležitější položky celého buildu upřednostňujte i před +all skilly, protože sacrifice má takové koňské dávky zranění že to lze hrát i s podporou salvation nebo conviction.

Itemy:

Tady bez kompromisů preferujte LL a DR kdekoli na výbavě na IAS máte Fanatismus ale bez LL to hrát prostě nejde. 30% LL je ha hell takové minimum……kouknete li se víše tak zjistíte že v hell s těch 30 máte 10% …… snad je to všem jasné :-]

Tedy položky se sáním života:

Unique:

Sety:

Runy:

Crafty: (alfa omega vasi vystroje)

Dmg Reduced:

Unique:

Runy:

Sety:

Pomocník:

V této koncepci je primární Fanatismus tedy je dobrá rouge z I aktu jejiž IS muže snižovat def o 1700. Další volbou bude aurař z II. Aktu např Prayer nebo Might ci Holy frezze.Mozny je i Barbar ovšem z jeho útoku mám občas bolehlav…s fana je to ale hezky killer ^^

Jak se hraje….

dobře jak jinak ^^ co je důležřité mít na paměti je fakt z kterých potvor nesajete pokud si toho nevšimnete velice rychle se můžete dostat na velice nízkou hladinu life.

To je samozřejmě dost podstatná nevýhoda taky neříkám že je to vhodný char na HC ale hrát se dá.

Taky se připravte na to, že z některých potvor budete sát velice málo viz drain…tedy mít na paměti větu, že LL není nikdy dost icon_smile.gif.

Jeďiné temné místo je IM v chaos sanctuary nebo v 5 aktu to se řeší třeba s vengeance stačí na 1 bodu nebo passion.

Stejným zpusobem řešit PI + zapnout si auru conviction

Výhodou této koncepce je fakt vy využívate výhody obou buildu.Pokud například nemáte dostatek LL jedete klasického zealota a vůbec vám to nebraní skoncipovat sacrifice až v pozdějších fázích hry kdy položky s LL budete mít.

Pokud skombinujete rychlost a sacrifice dohromady není vetší a výkonější mašiny na killing.

Kombinací na tohle téma se da stvořit hromady toto je jen kostra jak se to dá hrát zbytek si jistě dotvoříte sami icon_smile.gif

Přeju vám málo ripů a pohodové expy